V
vieras
Vieras
kumpi on parempi, ja miksi? :wave:
Vauva syntyy elokuussa, eikä oikein ole kokemusta... Kumpi olisi parempi?
Vauva syntyy elokuussa, eikä oikein ole kokemusta... Kumpi olisi parempi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ajattelin tämmöistä Brion kassia:
![]()
Tästä ilmeisesti saa tehtyä lämpöpussinkin... eli sitten ei tarvitsisi makuupussia ollenkaan,niinkö?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitenkä, laitetaanko tuonne kassin pohjalle joku lakana/peitto vai onko tuo kassin kangas vain vauvan ihoa vasten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä meillä oli elokuussa syntynyt ekan talven niin et oli pehmeen kopan lisäksi vielä makuupussissa vauva, kun ulkona nukkui. pehmee mun mielestä parempi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä meillä oli elokuussa syntynyt ekan talven niin et oli pehmeen kopan lisäksi vielä makuupussissa vauva, kun ulkona nukkui. pehmee mun mielestä parempi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä meillä oli elokuussa syntynyt ekan talven niin et oli pehmeen kopan lisäksi vielä makuupussissa vauva, kun ulkona nukkui. pehmee mun mielestä parempi
hyvinkö sinne kantokassiin mahtui? Ettei vauva ollut ihan puristuksissa siellä?![]()
Ja laitoitko jotain tuonne kassin pohjalle sillon vastasyntyneenä? Onko tuo kassi sellainen liukaspintainen sisältäkin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä meillä oli elokuussa syntynyt ekan talven niin et oli pehmeen kopan lisäksi vielä makuupussissa vauva, kun ulkona nukkui. pehmee mun mielestä parempi
hyvinkö sinne kantokassiin mahtui? Ettei vauva ollut ihan puristuksissa siellä?![]()
Ja laitoitko jotain tuonne kassin pohjalle sillon vastasyntyneenä? Onko tuo kassi sellainen liukaspintainen sisältäkin?
hyvin mahtui nukkumaan, toi oran pehmee koppa on mun mielestä tosi tilava joihinkin verrattuna, silloin elokuussa kun syntyi oli kopan päällinen kokonaan irti eli oli avonainen kuten kova koppa. tais olla harso siellä pohjalla tai joku ohut peitto ihan hikoilun takia helpompi se sit pestä, kopasssa reunat liukasta pintaa ja pohja puuvillaista.