peg peregoista tietäville pari kysymystä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rattaita kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä vielä mietin, että minkälaiset nuo ariat sitten ovat, kun hinta on paljon alhaisempi... Plikot varmaan hylkään, koska rattaiden pitää olla helpostityönnettävät yhdellä kädellä. Joten Unot on tällä hetkellä ykkösenä, tai sitten nuo ariat. Sí-mallissa ei turvakaarta, ja sen haluan ehdottomasti. Muuten Sí olisi ollut oikein mukava.

Ariat maksaa vähemmän kun ei ole heittoaisaa eikä niistä saa vaunuja, muuten mitä oon kadulla katsellut niin näppäriltä näyttää. Jaa ja jalkatukea ei vissiin saa lukittua ylös niin kuin unoissa? Toi si malli ei ole musta hyvä kun noi pyörät on niin keppanan näköiset.
Mä tungen nyt jatkuvasti sun ketjuun, kun oon itse kanssa pähkäillyt näitten eri vaihtoehtojen välillä vuosi sitten. :snotty:

tunge ihmeessä ;) Se on hyvä vaan, että joltain saa mielipiteitä. :D Mä vähän katselin noita arian pyöriä, että josko nekin on vähän heppoiset. Heittoaisaa me ei sinänsä tarvita, vaan nimenomaan matkikset; talvella käytän sitten yhdistelmien ratasosaa.

Kyllä se nyt on Aria tai Uno tai sitten joudun ihan alusta aloittamaan etsinnät. Noita Arioita ei vaan taida olla täällä meillä että pääsisi testaamaan. Ihan sikaa säkissä en tiedä uskaltaako ostaa...

Yhteistyössä