pef puhallus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dyyyyyd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dyyyyyd

Vieras
Anopin pef puhallus jutulla testailin. Mulla ei siis oo astmaa. Puhalsin 480, 460, 470. Pituus 170cm ja 30v. Joku viikko aiemmin puhalsin 450. Olen koettanut netistä katsoa viitearvoja mutten ymmärrä. Onko nämä millaisia tuloksia? Ja niin, laite on se eu-merkinnällinen.

mulla 340-380 ja pituutta 160. eipä ole tuosta tullut mitään tuloksia että onko astmaa vai ei. onkohan nuo normaaleja lukemia? kyseessä parin viikon mittain päivittäinen puhaltelu.

Mulla pituutta 157cm, ikää 32v, puhallan 450. Ei astmaa ja ilman tupakkaa nyt 2,5 vuotta.

Mulla ei oo hajuakaan, millainen tulos toi on. Miehellä on toi pef-puhallin ja sillä välillä koettelen.

Noita ei oikein voi verrata suoraan toisten puhalluksiin. Esikoiseni puhaltaa 15-vuotiaan lukemia, mutta on silti kaukana omasta parhaastaan (11v.) ja astmalääkitystä säädetään koko ajan. Omaa siis suuren keuhkotilavuuden muttei käytä sitä kunnolla.

Sulle vaa tiedoks, mittareita on kahden laisia. Terveyskirjaston lukaan juuri tuolla eu mittarilla viitearvo on 170cm naiselta 450. Toisella juurikin tuon 493. Mut jos puhallat eu mittariin niin ei oo tolla toisella arvolla merkitystä!

• Tykkää
Reactions: rops