pe.rhanan pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaRikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NaRikka

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 889
0
36
Varmaan pillerien vaihto edessä. On nyt ollut kaikenlaista vaivaa tässä niistä. Ja nyt olis kylpyläreissu ja mökkireissu edessä joten ajattelin syödä kaksi liuskaa putkeen. Puolessa välissä toista liuskaa nyt ja tiputtelee. Ennen on onnistunut kaks liuskaa ihan ilman tiputteluja. Ja nyt jos pitäisinkin tauon heti, niin eivät ehtisi loppua ennen mökkireissua. Tosin eipä sillä nyt väliä ole kun kumminkin tiputtelee. Ärsyttää armottomasti. Miks just kun on tärkee syy siirtoon, niin alkaa tollanen vaivailu.

No eipä ole hääviä, tossahan menee reissu pilalle. :( Oletko kokeillut NuvaRingiä? Minä käytän sitä kolme kuukautta putkeen, eikä tiputtele. Ei ole ollut myöskään muita sivuvaikutuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eipä ole hääviä, tossahan menee reissu pilalle. :( Oletko kokeillut NuvaRingiä? Minä käytän sitä kolme kuukautta putkeen, eikä tiputtele. Ei ole ollut myöskään muita sivuvaikutuksia.

Täytyy nyt mennä keskustelemaan pillerien vaihdosta, kun tästäkin merkistä on nyt taas niin järjettömästi alkanut tuleen sivuvaikutuksia. Mitkään pillerit ole vielä puolta vuotta kauempaa olleet hyvät. Täytyy kysellä tosta merkistä.

Saakos udella mitkä pillerit käytössä kun itse pitäs cerazetet just vaihtaa toisiin, joista kans voi tulla välivuotoja...tai voiko tätä nyt enää välivuodoksikaan sanoa ainakaan näiden kanssa kun menkat vaan kestäny nyt 3 viikkoa...meinas välil loppua, kunnes taas tuli ku saavista kaatais |O mietin vaan, että onks ne toiset sitte sen parempia...vauvakuumettakin kun ois :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Täytyy nyt mennä keskustelemaan pillerien vaihdosta, kun tästäkin merkistä on nyt taas niin järjettömästi alkanut tuleen sivuvaikutuksia. Mitkään pillerit ole vielä puolta vuotta kauempaa olleet hyvät. Täytyy kysellä tosta merkistä.

NuvaRing ei olekaan pillereitä. :) Hellävaraisempi, kun hormonimäärät ei heittele. Siksi vähemmän sivuvaikutuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
Saakos udella mitkä pillerit käytössä kun itse pitäs cerazetet just vaihtaa toisiin, joista kans voi tulla välivuotoja...tai voiko tätä nyt enää välivuodoksikaan sanoa ainakaan näiden kanssa kun menkat vaan kestäny nyt 3 viikkoa...meinas välil loppua, kunnes taas tuli ku saavista kaatais |O mietin vaan, että onks ne toiset sitte sen parempia...vauvakuumettakin kun ois :whistle:

Mercilon tällä hetkellä. Kaikenlaista jo kokeiltu, mut ei vaan sopivia löydy. Ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:

Mercilon tällä hetkellä. Kaikenlaista jo kokeiltu, mut ei vaan sopivia löydy. Ärsyttävää.

mulla oli kans tuo mercilon joskus käytössä ja niitä en nyt halunnut, vaikka ei niistä mitään vaivaa koskaan ollut, mutta kun jätin ne pois niin olikin hormonitoiminta sekaisin ja terolut kuurille jouduin... Harmonet ois nyt seuraava mikä pitäs aloittaa...alkaa kyl kyrsii tää jatkuva vuotelu
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Sen takia mulla on ehkäsy injektio(depo provera)..
ei menkkoja kohta 2vuoteen =)

onko minkä hintanen?

7,40e/per piikki ja 3kuukauden välein otetaan.
Onhan siinä tietty sivuvaikutus mahdollisuudet niinkuin kaikissa ehkäsy menetelmissä ja sitä ei saa sillä tavalla pois päältä kun se tuikataan lihakseen.
mut itelläni loistava vaihtoehto kun kaikki suun kautta otettavat pillerit eivät sopineet.

(www.tohtori.fi sieltä löytyy)

onko minkä hintanen?

Onhan siinä tietty sivuvaikutus mahdollisuudet niinkuin kaikissa ehkäsy menetelmissä ja sitä ei saa sillä tavalla pois päältä kun se tuikataan lihakseen.
mut itelläni loistava vaihtoehto kun kaikki suun kautta otettavat pillerit eivät sopineet.

Ai se on noin halpa :o Jos en olis niin älyttömän tyytyväinen NuvaRingeihin, kokeilisin varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

onko minkä hintanen?

Ai se on noin halpa :o Jos en olis niin älyttömän tyytyväinen NuvaRingeihin, kokeilisin varmasti.

joo aikas edulliselta vaikuttaa! lääkärikö sen sit pistää? ite oon just tunnin päästä menossa lekurille näissä merkeissä ni voin toki sieltäkin kysyä. ite oon ollu kyl tosi tyytyväinen nuvaringii et en taida alkaa vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

onko minkä hintanen?

joo aikas edulliselta vaikuttaa! lääkärikö sen sit pistää? ite oon just tunnin päästä menossa lekurille näissä merkeissä ni voin toki sieltäkin kysyä. ite oon ollu kyl tosi tyytyväinen nuvaringii et en taida alkaa vaihtaa.

sairaanhoitaja pistää sen peffa lihakseen tahi jos on habaa tarpeeksi niin myös sinne.

Mulla on käytössä yasminelle pillerit. Olen ollut tosi tyytyväinen, syön aina pari levyä putkeen.

Aikaisemmin olen kokeillut useampaa pillerimerkkiä sekä rengasta ja laastaria. Kaikista noista on tullut jotain epämiellyttäviä haittavaikutuksia.
Se on ihan yksilöllistä mikä kenellekkin sopii, kokeilemalla se vaan selviää.

Yhteistyössä