[QUOTE="vieras";23461616]ja jos hengästyy tai touhuaa liikaa kuulostaa hengitys vaikealta ja lapsikin alkaa itkeä..
Olen lasten kanssa keskenään kotona ja pelottaa ihan hitosti jo valmiiksi tulevat yöt :'(
Se yö jolloin poika sen "kohtauksen" sain olin ihan varma et kuolee siihen mun syliini.
Sairaalasta ei saatu mitään kotona annettavaa lääkettä matkaan.
Se menettämisen pelko silloin yöllä oli niin vahvana ja pinnalla et jotenkin nyt on vaan pinnalla se pelko..[/QUOTE]
Hyvä että huolehdit lapsistasi noin! Ihan reilusti vaan uudelleen sairaalaan jos hengitysvaikeuksia on. Helposti yhteydenotto uudelleen, ja pysyt sitkeänä vaikka sanoisivat siellä lääkärissä muuta!!!!! Minulta olisi kuollut mies jos olisin lääkäreitä aina uskonut. Ei näitä otsikoita turhaan lehdessä revitellä että lapsi kuoli tms.kun lääkärit törttöilevät myös ja varsin usein valitettavasti! Jos huomaat että hengenahdistusta selvästi ja lapsella vaikeuksia hengittää niin ei kun uudelleen niin pitkään lääkärille että ottavat todesta. Ole itse tosi napakka ja sano että kotiin ette lähde. Piste.
Meillä ei lapsella ole vielä sairasteluja pahemmin ollut, mutta mies olisi kuollut kotiin jos olisi toimittu läkärin ohjeiden mukaan. Mies kävi siis rintakipuoireiden vuoksi lääkärillä (hyväkuntoinen, mies 34v. urheilija) joka totesi niiden olevan ihan hyvänlaatuisia kipuja. Mutta oireet jatkuivat ja soitin lääkärille uudelleen: ei tarvitse huolehtia kun sydänfilmissä kaikki ok. Mutta oireiden jatkuessa vein miehen ensiapuun ja siellä kardiologi katsoi tk:ssa otetun sydänfilmin ja siinä näkyi sydänkohtaus!!!!! Samana päivänä tehtiin pallolaajennus sairaalassa sekä liuotushoito alkoi. Sairaalassa kardiologi sanoi että henki olisi mennyt hetkellä minä hyvänä kun tukos oli isoimmassa sepelvaltimossa. Että näin. Itse tiedät parhaiten, etkä välitä vaikka sinut leimattaisiin ylihysteeriseksi äidiksi. Parempi niin, kuin tukehtunut lapsi.