Pe-illan suunnitelmia?

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Mä ajattelin pitkästä aikaa avata siiderin ja syödä sipsejä kera dipin ja namejankin on. Kattella Voicea ja sen jälkeen jonkun hyvän leffan.

Mut, nyt iski väsy ja taidankin mennä ajoissa nukkumaan. No siideri jääköön uuteen vuoteen.

Mitäs suunnitelmia teillä muilla? :)
 
reissuun
Miehen kaveri tulee yöksi, jätkät saunoo ja menee aikaisin nukkumaan, aamulla lähtevät reissuun Ranskaan.

Mää menen aikaisin maate. Seuraavana yönä lähtö Brasiliaan, kahdelta yöllä...
 
Miehen kaveri tulee yöksi, jätkät saunoo ja menee aikaisin nukkumaan, aamulla lähtevät reissuun Ranskaan.

Mää menen aikaisin maate. Seuraavana yönä lähtö Brasiliaan, kahdelta yöllä...
Vau, mihin Brasiliassa?

Mulla suunnitelmissa pysyä hereillä lapsen nukkumaanmenoon asti ja katsoa The Hobbit loppuun. Ai niin. Yksi teksti pitäisi vielä kirjoittaa, jos kykenee.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä oli muksun kanssa tarkoitus laittaa elämä risaiseksi ja tehdä poppareita ja katsella jotain lasten dvdtä. Mutta tuo nukahti ennen kuin mitään ehdittiin toteuttaa.
Nyt mä vähän orpona surffailen ja yritän miettiä jotain järkevää tekemistä.
 
Esikoinen on yökylässä fafalla ja minä, mieheni ja vauva kotona. Vauva nyt vaan nukkuu ja me mässäillään. :D Ostettiin mussutettavaa ja ruuat tilattiin ettei tarvii itse mitään tehdä. Katotaan kohta leffaa ja mässätään lisää.=)
 
Katson näköjään lasten kanssa Barbie-elokuvaa ja istuskelen koneella välillä. Suunnittelin katsovani leffan kunhan lapset menevät nukkumaan jos vain jaksan. Tämä raskaus vaan pistää väsyttämään niin saattaa olla että jää suunnitelman asteelle. Mies on saunaillassa joten saisi kerrankin katsoa rauhassa jotain oikein akkamaista hömppäelokuvaa. :D
 

Yhteistyössä