PCO:laiset! Onko teillä "ylimääräisiä" kipuiluja??

Mulla löytyy sellasta kipua ettei välillä edes pysty istumaan, ja munasarja saattaa jomottaa koko päivän niin että kävely sattuu, vain makuulla on hyvä. Katsotaan nyt tuottaako clomit tulosta, saan näillä hetkillä reseptin...
 
Sama juttu täällä.Kipuja on välillä pitkin kuukautta ettei se välillä liity edes kiertoon. :kieh: Tosin oon ajatellu sen johtuvan siitä että ne munasarjat on tosiaan monirakkulaiset ja täten ei normaalit ja siksi kivut...Sitä en tiedä pitääkö paikkaansa.
 
Mulla endo + pco niin valitettavasti löytyy jos jonkilaista kipuilua, aina lievistä vihlasuista helvetillisiin kipukouristuksiin...täl hetkellä olo kuitenkin hyvä, vaiks munasarjat ovat pullollaan munarakkuloita...mul kp 10 ja ens viikolla ois tarkoitus tehä 4. IUI, mut ton pco:n vuoksi menopur lääkkeen vaste oli liian voimakas...joten ensi maanantaina selviää joudutaanko hoito keskeyttämään... |O Kaikille oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonvaihdetta :saint:
 
Pari kertaa on ollu kummaa kipuilua alamahalla, eka tapaus oli viikkoa ennen menkkoja, toinen paria päivää ennen menkkoja. Ekalla kerralla kipu oli kova, istumaan mennessä ja seisomaan noustessa vihlo kovasti, piti tosi rauhallisesti liikkua tai mieluiten olla liikkumatta. Sitä kesti monta tuntia, ja jomotteli epänormaalisti vielä pari seuraavaa päivääkin. Tokalla kerralla oli samanlaista, mutta lievempänä ja kesti vain puolisen tuntia.

Muuten ei sitte mitään kipuilua ole ollu.. Joskus yhdynnässä vaan tuntunu ettei pysty kovin kauaa...rupee tuntuun ikävältä.
 
Moi!
Minullakin on ollut uskomattomia kipukramppeja ennen ovulaatiota. Ihan kuin joku puukolla vääntäis hetken ja sitten onneksi helpottaa. Onko teillä ollut inseminaation jälkeen samantyyppistä kipua, jonka jälkeen ns.raskaus on kuitenkin mennyt kesken? Yhtään positiivista ei ole ehtinyt edes ottaa, vaikka kaikki muut alkuraskauden oireet on olleet. "Kesken" on mennyt aina 10-11 päivän päästä inseminaatiosta. Mietin vaan sitä kipua, mistä se vois johtua?
 
Mä olen sitä toista kastia eli mulla ei ole mitään kipuja. Paitsi silloin kun olen syönyt pillereitä. Toisaalta.. Samalla viikolla kun täytin 27 niin loppuivat elämäni neljännet oikeat kuukautiset.. :D

Minttudora: Sehän ei ole keskenmeno jos tapahtuu 10-11pv inssistä. Silloin raskaus ei ole edes alkanut. Vai onko verikokeella osoitettu, että jonkinlainen kiinnittymisyritys on tapahtunut?
 
Viimeks tänään vihloksi ihan mukavasti alamahassa. Ja tuskin on minkään oviksen tai menkkojen kipua (elämäni aikana ollu ehken 4 luomu menkat). Tai mistäs sitä tietää jos sieltä vaikka menkat tuliski, johan tässä edellisistä on aikaa yli vuosi :LOL:
 
Mulla ei o koskaan mitään kipuja, hyvin vähäistä menkkojenkin aikaan. Siksi tavallaan säikähdin ekassa inssissä kun siinähän tulee aika voimakas menkkamainen kipu. Eikä mulle ollut kukaan kertonut että näin voi käydä. Silloin oltiin hoidoissa vielä kunnallisella puolella. Musta on ihanaa kun väestöliiton hoitajat kertaavat vielä kirjalliset ohjeet potilaan kanssa läpi, ja he tekevät sen ajan kanssa. Kiireen tuntua ei ole ja potilaaseen keskitytään kunnolla.
 

Yhteistyössä