Onko kenelläkään kokemuksia vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta PCO:n aiheuttaman hedelmättömyyden hoidossa? Ylipainoa minulla ei ole. Ajattelin nyt sitäkin kokeilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Voihan tuota yrittää, tuskin on haittaakaan, noin yleisen voinninkaan kannalta. Varsinkin jos miehen siittiöt on ok. Mulla tosin auttoi vaan clomit. Oon myös norm.tainoinen eikä mulla ole muitakaan pco:lle tyypillisiä ulkoisia merkkejä. Oletteko kokeilleet mitään hoitoja vielä? Kauanko yritystä?
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Voihan tuota yrittää, tuskin on haittaakaan, noin yleisen voinninkaan kannalta. Varsinkin jos miehen siittiöt on ok. Mulla tosin auttoi vaan clomit. Oon myös norm.tainoinen eikä mulla ole muitakaan pco:lle tyypillisiä ulkoisia merkkejä. Oletteko kokeilleet mitään hoitoja vielä? Kauanko yritystä?
Mitään muuta hoitoa ei vielä ole kuin nuo terot. Yritystä takana 9kk, pian 10kk. Miestä ei ole vielä tutkittu. Nuoria ollaan molemmat. Mullakaan ei ole muita pco:n merkkejä, paitsi että talvisin selkä kukkii ja naamassa aina muutama näppy. Liikakarvoitusta tms. ei ole. Gyne oli sitä mieltä että välttämättä ei tule ilman hoitoja onnistumaan, että ovuaatio ei millään tule oikeaan kohtaan. Mutta yritetään nyt vielä pari kiertoa ja haetaan sitten clomit. Niillä sitten taas se kolme kuukautta ja jos ei tärppää niin tutkitaan mies ja sit hoitoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Voihan tuota yrittää, tuskin on haittaakaan, noin yleisen voinninkaan kannalta. Varsinkin jos miehen siittiöt on ok. Mulla tosin auttoi vaan clomit. Oon myös norm.tainoinen eikä mulla ole muitakaan pco:lle tyypillisiä ulkoisia merkkejä. Oletteko kokeilleet mitään hoitoja vielä? Kauanko yritystä?
Mitään muuta hoitoa ei vielä ole kuin nuo terot. Yritystä takana 9kk, pian 10kk. Miestä ei ole vielä tutkittu. Nuoria ollaan molemmat. Mullakaan ei ole muita pco:n merkkejä, paitsi että talvisin selkä kukkii ja naamassa aina muutama näppy. Liikakarvoitusta tms. ei ole. Gyne oli sitä mieltä että välttämättä ei tule ilman hoitoja onnistumaan, että ovuaatio ei millään tule oikeaan kohtaan. Mutta yritetään nyt vielä pari kiertoa ja haetaan sitten clomit. Niillä sitten taas se kolme kuukautta ja jos ei tärppää niin tutkitaan mies ja sit hoitoihin.
Nuo terot ei kun tasaa kiertoa, eivät auta ovuloimaan. Hommaa ne clomit vaan mahdollisimman pian! Me yritettiin esikkoa 1,5v ja viimeinen clomikierto tuotti tuloksen. Kakkonen tärähti luomusti toisessa kierrossa pillereiden lopetuksen jälkeen. Että voi se sitten yllättää joskus iloisestikin!
Onnea matkaan teille!