Paul Mitchell Tea Tree

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inka

Vieras
Joku mainisti tuolla shampooketjussa, että on tosi hyvää. Mieli tekisi kokeilla, mutta kovin on tyyristä (ja muut Paul Mitchellit mitä olen kokeillut eivät ole vakuuttaneet, latistaneet hiuksia ja jättäneet jäänteitä huuhtelun jälkeen). Onko muilla kokemuksia? Millainen hiuslaatu teillä on?

Vai onko jollain ehdottaa jotain hyvää shampoota ja hoitsikkaa (hinnalla ei väliä) päähän, jossa melko herkkä päänahka ja todella paljon hyvin hentoja hiuksia, jotka kesän jäljiltä aika kuivatkin?

Nykyisin ei suositella pieniä pitoisuuksia tea tree öljyä sisältävien tuotteiden käyttöä (esim.juuri shampoot), koska se lisää vastustuskykyisten bakteerien kasvua. Mieluummin joku muu sarja ja laimentamatonta öljyä käytetään vain tarpeen mukaan. Öljy on hyvä aine, mutta sitä kuuluu käyttää oikein.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tea_tree_oil

Mulla esim. synnytyksen jälkeen päänahka kutis tosi paljon ja muutenkin aina silloin tällöin tulee semmosia syyhytyksiä ilman näkyvää syytä niin tuosta kyseisestä shampoosta on ollut apua. En ole huomannut, että olisi latistanut hiuksia mitenkään. Kallista on, mutta ihanasti viilentää päänahkaa.

Se olin minä joka sen mainitsi, on tosiaan tyyristä, pikkupullo hoitoainetta maksaa stockalla 38e. Mutta noi shampoo ja hoitoaine on tosi riittoisia ja mun tukka ei oo koskaan ollut näin hyvän tuntuinen. Mun tukka on aika paksu, paljon käsitelty (värjätty ja blondattu) ja yleensä hapsottaa joka suuntaan (johtuu rasituksesta ja siitä että mun tukka on vähän luonnokihara), mutta kun ostin noi, mun tukka on kuin uusi, kiiltävä sileä ja pysyy sellaisena kuin haluan, eli suorana (tietty suoristusraudan jälkeen). Tuoksu on myös erittäin raikas.

Jos noi tuntuu kauheen kalliilta, niin kannattaa ostaa Paul Mitchellin Skinny seerumi, se on todella riittoisa silottava aine jota laitetaan pesun jälkeen, ennen kuivausta. Tehoaa myös jos peset tukkasi muilla aineilla kuin edellämainittu. :)

Parturi suositteli ja kokeilin juuri äsken saunan jälkeen. Huuhdellessa silmään vasempaan silmään meni shampoon huuhteluvettä ja se sattui todella kipeästi! Meinasin pudota polville eikä kipu hellittänyt vaikka huuhtelin silmää pitkän aikaa. Nyt silmä punoittaa eikä kirvely ole lakannut. En ole vastaavaa kokenut aiemmin. Mistä tämä voisi johtua ja onko muilla vastaavia kokemuksia?

Yhteistyössä