patti peräaukossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on ilmestynyt kipeä herneen kokoinen patti peräaukkoon.Kipu tulee jos supistaa peräaukkoa tai pattiin koskee. Siitä ei kuitenkaan tule verta tai mitään muutakaan eritettä. Eilen kärsin krapulan jälkeisestä ripulista. Ennen ei ole ollut peräpukamat. Osaisittekohan kertoa mikä tuo patti on? lääkäriin en tänä iltana enää pääse.

Peräpukama. Tulee muuten just aika usein darrassa, kun vatsa sekaisin istut pöntöllä. Peräsuoli antaa periksi ja siltä pullahtaa osa osin ulkopuolelle. Se on peräpukama. Ihan vitun kivulias ja ilkee. Kun se just tulee, niin se kannattaa koittaa työntää takaisin. Eli rohkeasti vaan sormea hanuriin ja pukamaa sinne sekä samalla sulkijalihasta kiinni. Vähäkin jo auttaa. Sitten AC Comfortia apteekista ostamaan. Sillä kun voitelee anuksensa pari kolme päivää, niin se auttaa. Mutta vittumainen ja kipeä vaiva se on.

..se pukama on kipeä koska on tulehtunu siitä kakasta.
Haet sitä voidetta apteekista.
Peset vessassa pikkusuihkulla huolellisesti sen pukamas.
Laitat rasvaa siihen pukamaas.
Ja työnnät rasvan kanssa sen pukamas takas sinne sisään.
Ja hommaa pitää jatkaa pari viikkoa vaikka oireet, eli patti häviää. Sillon laitat sinne sisään pikkasen sitä voidetta sen pikku putken avulla aina ennen nukkumaan menoa.
Ja jatkossa kannattas ripulin aikaan pestä se perä, nii ei pukamat tulehdu.

Hei mulla melkein sama homma, mulla kans herneen kokoinen patti perseessä, sattuu kun kesekee mut oon vasta 13 vuotias ja en ole ikinä alkoholia käyttänyt eli ei darrasta peräisin, en ole seksiä tai mitään dildoleikkejä leikkinyt ja ei oo maha sekaisin/ripulia

Mulla oli aluksi kova herneen kokoinen patti alapäässä.

Pikkuhiljaa se on tullut isommaksi ja isommaksi.
Nykyisin se on peukalonpään kokoinen. Se on juuri aukon kohdalla, hivenen ulkopuolella ja osaksi sisäpuolella.

Moni lääkäri ja kirurgi on sitä tutkinut mutta eivät ole sitä havainneet. Ei sitä itsekkään tunne silloin kun kyljellään makaa kun lääkärit tutkii.

Sen tuntee silloin parhaiten kun istuu veesee pöntöllä.

Ei edes mangneettikuvaus tuonut sitä esille.

Se on ollut noin kolme vuotta, ja on tehnyt elämästä helvettiä, eikä tilannetta paranna se , että suolisto on ollut sekaisi jo monta vuotta.

Kyseessä ei ole peräpukamasta.

Ap:lle sanoisin, että lääkäriin on hyvä mennä näyttämään sitä.

Yhteistyössä