Patrik Borg aloitti nettivalmennusuran - auttaa eroon lihavuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ennenhän Patrik ei ole moista tehnyt. Hinta ei ole kuin "vain" 270 euroa kurssista. Kallista. Ei tuohon monella taida olla varaa.
Halukkaat tsekatkaa Patrikin kurssi: Intuitiivista syömistä

Patrik on todella lahjakas alallaan, mutta tuo hinta on suolainen. En ymmärrä sitä. Syömishäiriöiset ovat sairaita, ei heitä kuuluisi rahastaa noin. Miksi aloittaa liian kunnianhimoisesti heti suunnilleen 24/7 vissiinkin päivystävältä kurssilta, joka kestää puoli vuotta? Ei kiitos tuolla hinnalla. Mielummin kuukausi tai pari ja paljon alhaisempi hinta.

Vai mitä olette mieltä, aiotteko ostaa? Olisiko täällä jopa kurssille osallistuvia paikalla? :) En kritisoi teitä. Ihmettelen vaan, miten teillä on varaa tuohon. T. Työtön mamma :(

Tuo kurssin intensiivisyyskin kertoo Patrikin ammattitaidosta. Ei lihavuutta hoideta tuloksekkaasti kuukauden tai parin kurssilla jossa pälkähtää kerran viikossa pohdintatehtäviä ja smoothie-ohje sähköpostiin. Se vaatii enemmän työtä = enemmän ohjaajan aikaa = korkeampi hinta.

Itse olen pikemminkin yllättynyt kurssin lyhyydestä ja edullisuudesta, usein alle vuoden hoitojaksot lihavuuden hoidossa on tuuleen viheltelyä. Ja todellakin olisin tarttumassa tähänkin oljenkorteen Ellen olisi saanut juuri lähetettä Painonhallintatalon verkkovalmennukseen. Tuo Patrikin valmennus on noin 10e/vko, ymmärrän että joillekin se on mahdottomuus mutta aika moni käyttää tuon ja enemmänkin esim. noutoruokaan, alkoholiin, luksusjäätelöön, kahvilakahviin viikossa.

Heh heh, eikös täällä ole mainostaminen kielletty...

Mutta kun on nyt kuitenkin nähty vaivaa viestin muokkaamiseen muka-autenttiseksi, niin vastataan.
Eli ei ole paha hinta, jos toimii. Moni ylipainoinen maksaisi silmää räpäyttämättä vaikka tonnin kurssista, jos sen avulla pääsisi kiloista eroon.
Ei mitään hajua, mitä ap:n kurssi pitää sisällään, mutta jos 24/7 on tukea paikalla, niin ei paha hinta.

Hehhe, kuule itsellesi, ilkeä naikkonen. :) En kuule saa mitään rahaa asiasta, enkä liity tuohon valmennukseen millään tavalla. Mitä oikein kuvittelit hölmönä? Että olen Patrik, vai :D? Ihan vaan tavallinen lihava äiti olen, joka ajattelin, että tuosta voisi olla jollekin apua. Minulle liian kallis, joten en osallistu. Lisäksi en tiedä, voisiko kesken kurssin edes ilmoittautua mukaan, eli ehkä eniten tämä "mainostaa" Patrikin maksutonta blogia, jota lukemalla saa myös paljon vinkkejä.

Tsemppiä vaan kaikille syömisongelmien kanssa painiville!

Ihmisillä on erilaisia rahatilanteita. Hienoa jos joillakin on varaa maksaa tuo. Olen varma, että osallistuneet laihtuvat, koska tiedän Patrikin taidot ja hän on aivan erityinen, ei mikään riviterapeutti, jotka eivät yleensä saa asiakkaitaan laihtumaan. Mut ei nyt enempää kehuta, ettei taas epäillä jotain tyhmää.

Yhteistyössä