Patricia Cornwellin Kay Scarpetta-sarjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöh

Vieras
Toista ja kolmatta kirjaa (Mitä jäljelle jää ja Ruumiin todistus) ei löydy mistään, on siis loppuunmyyty. Kirppiksiltä olen nyt aika monta kirjaa löytänyt, mutta näitä kahta en.
Tehdäänkö tommosista enää uusia painoksia vai pitääkö sitä tyytyä osaansa?
Miten hemmetissä ihmiset kerää kokonaisia sarjoja hyllyihinsä vuosia ilmestymisen jälkeen ilman helvetillistä vaivaa.. ??!

Multa löytyy noi kaikki, olen Kayn fani :) Mä taisin aikoinani etsiä kanssa jotain aika kauan, mut jostain se kuitenkin löytyi. Tota huuto.nettiä mäkin suosittelen! Ja kaverilta taisin ostaa yhden, kun sen hyllystä bongasin.

Mulle tuli kirjakerhosta jossain vaiheessa se Kuolleiden kirja, ja miksi helkutissa mä en pääse siihen mukaan, en ollenkaan?? Luen tosi paljon, erilaisia ja eri kirjailijoiden kirjoja, mutta tää... Tuskaista lukea, kun ei tiedä, että missä mennään... Pitäiskö tuo Kay Scarpetta-sarja aloittaa ekasta kirjasta, onko ne jatkumo toisilleen?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulle tuli kirjakerhosta jossain vaiheessa se Kuolleiden kirja, ja miksi helkutissa mä en pääse siihen mukaan, en ollenkaan?? Luen tosi paljon, erilaisia ja eri kirjailijoiden kirjoja, mutta tää... Tuskaista lukea, kun ei tiedä, että missä mennään... Pitäiskö tuo Kay Scarpetta-sarja aloittaa ekasta kirjasta, onko ne jatkumo toisilleen?

Tavallaan jatkuu joo, siis varsinkin henkilöiden osalta elämä, mutta joka kirjassa aina uudet rikokset, paitsi jossain kyllä ollut samakin murhaaja ;)

Vaikea sanoa, kun itse lukenut alusta sarjan (pariinkin kertaan), mut on varmasti vaikea päästä kärryille. VOin kuitenkin suositella sarjaa!!

Mulla on ensimmäinen, toinen ja kolmas kirja :D Ja monta muuta niistä, joitakin puuttuu kyllä.

Tuolla on ainakin eka kirja eikä ole loppuunmyyty
http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet?action=search&author=patricia+cornwell&authorRole=1119&name=&publisher=&series=&year1=&year2=&isbn=&language=Suomi&profile=&issue=&category=&showSoldOut=1

Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Tavallaan jatkuu joo, siis varsinkin henkilöiden osalta elämä, mutta joka kirjassa aina uudet rikokset, paitsi jossain kyllä ollut samakin murhaaja ;)

Vaikea sanoa, kun itse lukenut alusta sarjan (pariinkin kertaan), mut on varmasti vaikea päästä kärryille. VOin kuitenkin suositella sarjaa!!

No mut onhan esim. Eppu Nuotion Pii Marin-sarja samanlainen, jatkumo toisilleen päähenkilöiden ihmissuhteista, mutta rikos on aina uusi. Ja silti ne voi lukea väärässä järjestyksessä, eikä se haittaa lukutunnelmaa. Mut mä en tähän kuolleiden kirjaan pääse millään sisälle... Harmi sinällään, kun kuitenkin juoni on ihan hyvän kuulonen, mitä nyt takakannesta saa selvää.

Yhteistyössä