Patologisen valehtelijan, Trumpin kampanja jatkui totutulla tavalla: Donald Trump valehteli useaan otteeseen perjantaiaamun puheessaan.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Trumpilta aivan samanlaista meininkiä kuin täällä persuilta ennen vaaleja. Tuskin yksikään lupaus pitää ehkä korkeintaan maahanmuuton estäminen. Paha sekavuustila tulossa Trumpin myötä, niin Yhdysvaltoihin kuin muuallekin maailmassa. Yksi kiittää ja se on Putin.
 
vierailija
Purrakin lupasi ettei sosiaaliturvaa leikata, lupasi myös ettei perussuomalaiset tule hyväksymään ALV:n nostoa, Orpon hallitus ottaa lisää velkaa kaudellaan yli 60 miljardia. Purra leikkaa kaikista heikoimmassa asemassa olevilta, Orpon hallitus leikkaa julkisesta terveydenhuollosta 200 miljoonaa ja antaa yksityselle terveydenhuollolle 500 mijoonaa jotta ne voivat vähintään 25% katteella pumpata valtiolta ja kansalaisilta rahaa.
Tätä valehtelijoiden klubia on kotimaassakin.
 
vierailija
Jos ihminen elää valheessa, puhuu valheita 78 vuotiaaksi niin ei varmasti siitä enää miksikään muutu. Yksinkertaisille "punaniska" jenkeille kelpaa, on "messias". Kulttitouhua on politiikka jenkkilässä, tuo lauma hyppäisi vaikka jyrkänteeltä alas Trumpin pyytäessä, käskiessä.
 
vierailija
Aivan tyypillistä poliitikoille myös Suomessa. Väitetään, että hallitus romuttaa oikeusvaltion, vie rahat vaan köyhiltä ja antaa rikkaille.

Näinhän se on. Valheilla täälläkin pääsi hallitusvastuuseen ja yritetään kerätä rippeitä uusilla valheilla. Kokoomus silti porskuttaa.
 
vierailija
No mitäpä muuta voisi odottaa patologiselta valehtelijalta, sosiopaatilta ja narsistilta. Odotettavissa on kylmää kyytiä ympäri maailmaa kun "messiastrump" "jumalallisessa suojeluksessa" kylvää tuhoa vähintään seuraavat neljä vuotta.

Todennäköisesti yrittää myös USA:n keisariksi ja/tai vähintään kumota perustuslain 2 presidenttikauden säännön.
 
vierailija
Miten kansa voi olla noin tyhmää kun uutisia kuuntelin, jossa Trump noita uhoamisiaan esitti ja kansa hurmiossa huusi taustalla. Luulin, että Venäjä on valtio, jossa on pakko kannattaa jotain diktaattoria tai tippuu jostakin, mutta että sama tehdään jenkeissä omasta vapaasta tahdosta. Siellä voi kuitenkin olla eri mieltä asioista tippumasta mistään. No, näitä ihmeellisiä valtioita riittää, joita tavallisen ihmisen järki ei ymmärrä.
 
vierailija
Tosiasioilla on nyt hyvin vähän merkitystä Trump-kultin jäsenille. Katse kiinnittyy tällä hetkellä Trumpin oikeaan korvaan ja siihen mitä se symboloi. Ihmepelastumista.
Tuota samaa nämä häneen uskovat toivovat itselleen.
 
vierailija
Aivan sama kuin kertoisi umpi-ihastuneelle henkilölle hänen unelmointinsa kohteen olevan valehteleva liero ja muutenkin tuovan muassaan vain murhetta ja surua. Siinä saa vain vihat päälleen. Sitten kun asiat valkenevat, on jo paljon ehtinyt tuhoutua. Jäljelle ovat jääneet vain "olisi pitänyt sua kuunnella ja uskoa" puheet. Hurmoksen täyttämään sieluun ei järkipuhe mahdu.
Olet oikeassa. Jopa tulevan aviomieheni äiti ja hänen poikansa vaimo varoittivat minua. Viestintuoja ammutaan on yleinen nettikeskusteluviisaus. Olen vain kiitollinen tiedoista. Äitini aina puhui ristinsä kantamisesta. Körttinä ihailin Vaasan herättäjäjuhlien valkoista ristiä. Pohdin onko risti sama, jota katselin vuoden 2010 juhlissa. Sen tilaisuuden risti oli, silloin vielä hengissä olleen veljeni kertoman mukaan, serkkuni sahaama. On minua myös varoitettu avioeromme jälkeen yhdestä ihailijastani. Olen asiasta viestin tuojalle erittäin kiitollinen. Kun kerran erehdyin, kai minä jotain elämässäni opin. Tosin koulukaverini pilkallisesti kirjoittivat kasvojeni sivuprofiilin viereen penkkariajelulle latinalaisen lauseen ”kertaaminen on opintojen äiti.” Lause risoi minua niin paljon etten lähtenut mukaan ajelulle. Suljettuani netin alan pestä lasitetun psrvekkeeni laseja sisäpuolelta. Sää on sopivan harmaa puuhaan. Lokin kakka huuhtoutui aiemmin hyvin pois sivulasin ulkopuolelta. Kattoni lokkiemolla on vaativa työ lastensa kasvatuksessa. On kuin katsoisin non-stop Avara luonto-ohjelmaa salaisesta piilopaikastani. Jatkakaa kirjoittamista, joka pitää ajan tasalla ja selventää aivoja
Kymppitonni Riitta Väisästä lainaten. Hänestä tulee vanhin sisareni mieleen.
Hän kertoi usein saaneensa kuulla, että on Riitan näköinen. Minua vastaavasti on usein sanottu jo poisnukkuneen sisareni näköiseksi. Lähes päivittäin mietin mitä mieltä hän olisi mistäkin asiasta ja vaatteistani erittäin taitavana ammattiompelijana.
 
vierailija
Palstavassari kipuilee pahasti Trumpin toisen presidenttikauden takia.

Jos sua palstavassari yhtään helpottaa, niin vuonna 2029 Trumpin presidenttikausi loppuu ja presidentiksi tulee toinen republikaani.
 
vierailija
Jännää miten Yhdysvalloissa Suuren Johtajan palvonta on tavoittamassa Pohjois-Korean. Yhtä fanaattista ja sokeaa.
Ehkä Jumala osuikin Trumpin oikeaan korvaan merkkinä että oikeiston valheilta pitää sulkea korvansa.
Tyhmälle kansalle yksinkertainen presidentti. Siksi Trump.
Yhdistävä tekijä jenkkien tyhmyydelle on täälläkin jo monta mainittu jiillä alkava satuolento
 
vierailija
Olet oikeassa. Jopa tulevan aviomieheni äiti ja hänen poikansa vaimo varoittivat minua. Viestintuoja ammutaan on yleinen nettikeskusteluviisaus. Olen vain kiitollinen tiedoista. Äitini aina puhui ristinsä kantamisesta. Körttinä ihailin Vaasan herättäjäjuhlien valkoista ristiä. Pohdin onko risti sama, jota katselin vuoden 2010 juhlissa. Sen tilaisuuden risti oli, silloin vielä hengissä olleen veljeni kertoman mukaan, serkkuni sahaama. On minua myös varoitettu avioeromme jälkeen yhdestä ihailijastani. Olen asiasta viestin tuojalle erittäin kiitollinen. Kun kerran erehdyin, kai minä jotain elämässäni opin. Tosin koulukaverini pilkallisesti kirjoittivat kasvojeni sivuprofiilin viereen penkkariajelulle latinalaisen lauseen ”kertaaminen on opintojen äiti.” Lause risoi minua niin paljon etten lähtenut mukaan ajelulle. Suljettuani netin alan pestä lasitetun psrvekkeeni laseja sisäpuolelta. Sää on sopivan harmaa puuhaan. Lokin kakka huuhtoutui aiemmin hyvin pois sivulasin ulkopuolelta. Kattoni lokkiemolla on vaativa työ lastensa kasvatuksessa. On kuin katsoisin non-stop Avara luonto-ohjelmaa salaisesta piilopaikastani. Jatkakaa kirjoittamista, joka pitää ajan tasalla ja selventää aivoja
Kymppitonni Riitta Väisästä lainaten. Hänestä tulee vanhin sisareni mieleen.
Hän kertoi usein saaneensa kuulla, että on Riitan näköinen. Minua vastaavasti on usein sanottu jo poisnukkuneen sisareni näköiseksi. Lähes päivittäin mietin mitä mieltä hän olisi mistäkin asiasta ja vaatteistani erittäin taitavana ammattiompelijana.
ei eurooppalaisen ikinä pidä sotkeentua muslimimiehiin
sinullakin kävi huonosti sellaisen kanssa
 
vierailija
Voi kauheeta.
Mä en äänestä Trumpia enää koskaan Usan pressaks...............heeetkinen, nythän mä vasta hokasin, etten mä sitä pysty äänestäänkään kun asun härmässä.
No ainakin mä vastustan sen poltiikkaa ankarasti ja kirjotan tässäkin, että ukko valehtelee, että korvat, tai enää toinen heiluu.
Nyt mä oon sanonu kovan sanan ja saas nähdä muuttuuko äijän käytös.
 
vierailija
Voi kauheeta.
Mä en äänestä Trumpia enää koskaan Usan pressaks...............heeetkinen, nythän mä vasta hokasin, etten mä sitä pysty äänestäänkään kun asun härmässä.
No ainakin mä vastustan sen poltiikkaa ankarasti ja kirjotan tässäkin, että ukko valehtelee, että korvat, tai enää toinen heiluu.
Nyt mä oon sanonu kovan sanan ja saas nähdä muuttuuko äijän käytös.
;)
 

Yhteistyössä