V
vieras..
Vieras
Eli miten tuon järjestää. Työsopimukset tosiaan parista päivästä pariin viikkon. Ja välissä on/saattaa olla viikkoja ilman töitä.
Päiväkotiin otin yhteyttä niin eivät voi laskuttaa sen mukaan kuinka monta päivää lapsi tarvii hoitoa vaan laskuttavat minimissä 10 pv/kk.
Ja ongelma ei ole se etteikö ryhmään mahtuisi. Aina on luvattu heti seuraavasta päivästä alkaen hoitopaikka kun ollut tarvetta. Pieni kunta ja vain yksi iltapäiväkerho.
Mutta ei mulla ole varaa maksaa 100 e/kk siitä hyvästä että lapsi ehkä saattaa tarvita sen iltapäivähoidon kerran tai pari tai sitten ei ollenkaan.
Tottakait asia on eri jos saan edes sen parin viikon työsopimuksen (sittenkin mun palkka menee pelkästään tuohon hoitomaksuun ja veroihin) .
Päiväkotiin otin yhteyttä niin eivät voi laskuttaa sen mukaan kuinka monta päivää lapsi tarvii hoitoa vaan laskuttavat minimissä 10 pv/kk.
Ja ongelma ei ole se etteikö ryhmään mahtuisi. Aina on luvattu heti seuraavasta päivästä alkaen hoitopaikka kun ollut tarvetta. Pieni kunta ja vain yksi iltapäiväkerho.
Mutta ei mulla ole varaa maksaa 100 e/kk siitä hyvästä että lapsi ehkä saattaa tarvita sen iltapäivähoidon kerran tai pari tai sitten ei ollenkaan.
Tottakait asia on eri jos saan edes sen parin viikon työsopimuksen (sittenkin mun palkka menee pelkästään tuohon hoitomaksuun ja veroihin) .