miten olette yhdistäneet pätkätyöt ja lastenhoidon? lähinnä kaipaan sellaisten kokemuksia, joilla ei ole mahdollisuutta käyttää isovanhempien, kummien ym apua. mulla olis edessa töihin meno, ja mistään pidempi aikaisesta ei ole tietoa... ylipäätään, onnistuuko pienen lapsen kanssa "keikkailu"? aamulla soitetaan että tuletko iltavuoroon... asiaa mutkistaa vielä se että myös isä tekee vuorotyötä. eli pidättekö koko ajan hoitopaikkaa, kun odotatte työhön kutsuja? suostutteko esim muutaman päivän pätkiin ja sit taas työtön jakso? onko lapsi vietävä hoitoon myös työttöminä päivinä saadakseen pitää hoitopaikan vai onnistuuko käyttää hoitopaikkaa vain tarvittaessa? Tuntuu niin monimutkaiselta... ahdistaa koko töihinmeno tällaisen epävarmuuden ja epäsäännöllisyyden takia, mut mitään muita vaihtoehtojakaaan ei ole kun hoitovapaa päättyy...
onko mahdollista kieltäytyä jostakin työpaikasta menettämättä päivärahaa? Mietin vaan et olen hoitoalan ihminen eikä ihan joka paikkaan se pätevyys riitä vaik koulutus onkin!
onko mahdollista kieltäytyä jostakin työpaikasta menettämättä päivärahaa? Mietin vaan et olen hoitoalan ihminen eikä ihan joka paikkaan se pätevyys riitä vaik koulutus onkin!