patapum kantoreppu

Meillä on. Parhaiten saat niin että laitat repun esim. sängylle, asetat tytön istumaan ja nostat sen selkäosan tytön selkää pitkin. Sitten laitat ne repun olkaimet olallesi ja sitten otat sen vyötärölenkin päistä kiinni, nouset seisomaan ja kiinnität sen. Niin itse parhaiten olen saanu.
 
Minä pidän lasta lantiolla ja pikkuhiljaa hilaan ja lopulta kiepsautan pojan selkään, olen vähän etukenossa (saikohan tästä mitään tolkkua?!?). Tuo edellisen mainitsema keino toimii myös ja on helppo etenkin kotona. Tätä toista mallia olen käyttänyt etenkin ulkona.
 
Voisiko joku kertoa mitä eroja on Ergolla ja Patapumilla? Siis kumpi parempi ja missä mielessä? Itsellä 10kg, 1.4v tyttö ja tähän asti oon käyttänyt Huggaa. Nyt olis reppu tarpeen ja haluaisin kommentteja ennen kun satsaan...
 
Meillä on Patapumin taaperomalli ja ite tykkään siitä huomattavasti enemmän ku Ergosta, joka oli taannoin kaverilta testattavana. Tuossa Ergossa tuntuu olevan "liikaa" kaikkea: olkaimet on paksummat ja niiden sijoittelu ei ainakaan sopinu mulle pätkääkään ja muutenki se tuntu jotenki hirveän työläältä ja paksulta. Jos vaan ymmärrät mitä tarkoitan... :p

Patapumista tykkään siksi ku on riisutumpi, joten on jotenki näppärämpi käyttää. Meillä ukkoki kantaa poikaa siinä ihan mielellään ku liinan kans sitä ei aiemmin saanu pelaamaan ollenkaan... Oli vissiin liian hörhöä miehiselle miehelle... ;)
 

Yhteistyössä