Pastaohjeita?

"vieras"
No tää on mun omasta päästä enkä kummoinen kokki ole, mutta..
1pss tummaa makaronia
400g hunajamarinoituja kanasuikaleita
creme bonjour sipulisekotus sellanen ruoka töhnä :D
Ruokakermaa n.8dl
sipulia
ja naaaaaaaaam!
 
Keittiönoita
Pieneksi silputtu sipuli kuullotetaan oliviiöljyssä. Lisätään kermaa, raastettua sitruunan kuorta, mustapippuria ja suolaa. Annetaan kiehua hetki ja lisätään jättikatkarapuja. Annetaan kiehahtaa.

Ja toinen helppo:

Pieneksi silputtu sipuli kuullotetaan oliiviöljyssä. Lisätään kermaa, Pikkusisko-valkosipulijuustoa, pakastepinaattia ja mustapippuria. Annetaan kiehua viitisen minuuttia.

*muoks* Niin ja tietysti lisäksi sitä pastaa :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26880734:
Pieneksi silputtu sipuli kuullotetaan oliviiöljyssä. Lisätään kermaa, raastettua sitruunan kuorta, mustapippuria ja suolaa. Annetaan kiehua hetki ja lisätään jättikatkarapuja. Annetaan kiehahtaa.

Ja toinen helppo:

Pieneksi silputtu sipuli kuullotetaan oliiviöljyssä. Lisätään kermaa, Pikkusisko-valkosipulijuustoa, pakastepinaattia ja mustapippuria. Annetaan kiehua viitisen minuuttia.

*muoks* Niin ja tietysti lisäksi sitä pastaa :D
Noilla ohjeilla sulla on Pedroja pian jonoksi asti. =)
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";26880828]Noilla ohjeilla sulla on Pedroja pian jonoksi asti. =)[/QUOTE]
Pedrot taitaa olla enemmän lihansyöjiä :D

Mut sama juttu taas sipuleille eli kuullotetaan oliiviöljyssä. Sekaan tomaattimurskaa, murskattua valkosipulia, mustapippuria, hieman tuoretta chiliä tai jauhettua cayennepippuria sekä viipaloitua chorizo-makkaraa. Annetaan hautua noin 10 min, lisätään tuoretta basilikaa ja tarvittaessa suolaa.
 
Miksi mä luen tuon aloituksen "Palstaohjeita" ??

Ihmehtelin sitten aikani mitä tekemistä palstalla on pastan kanssa mutta kiitos kuitenkin hyvistä pastaohjeista.

Yksi helppo/nopea;

keitettyä pastaa esim. simpukka, sekaan paistetut ja maustetut kanasuikaleet, creme bonjour valkosipuli tuorejuustoa sekaan ja sekoitus.
Täytyy syödä ns. samantien tai jos lämmittää uudelleen niin kannattaa lisätä tuorejuustoa.
 
Reija
Miksi mä luen tuon aloituksen "Palstaohjeita" ??

Ihmehtelin sitten aikani mitä tekemistä palstalla on pastan kanssa mutta kiitos kuitenkin hyvistä pastaohjeista.

Yksi helppo/nopea;

keitettyä pastaa esim. simpukka, sekaan paistetut ja maustetut kanasuikaleet, creme bonjour valkosipuli tuorejuustoa sekaan ja sekoitus.
Täytyy syödä ns. samantien tai jos lämmittää uudelleen niin kannattaa lisätä tuorejuustoa.
Mie luin kans, että palstaohjeita :) Mut tässä yks pastaohje

Pekoni
Sipuli
Herkkusieni
Paprika
Valion "makukerma" esim. sinihomejuusto
Pastamakarooni
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Aglio e olio

- spaghettia keitetään al dente
- valkosipuliviipaleita kuumennetaan pannulla runsaassa oliiviöljyssä
- pannu pois liedeltä, lisätään chiliviipaleita (olen käyttänyt punaisia jalapenoja ja hot lemoneja) ja hiukan suolaa
- kuumennetaan taas ja lisätään pasta pannulle
- sekaan hienonnettua persiljaa
- lautaselle pastan päälle raastetaan parmesania

Ja chiliä laitetaan reilusti!
 

Yhteistyössä