passaatteko miehiänne?

miä
mies passaa minua:) musta on tullu kamalan laiska:) tuntuu etten muuta tee kun makaan ja syön illalla.. tota miestä ei kerkee passata kun se on niin liikkuvaista sorttia:) sen sotkuja saa kyllä siivoilla ja se ei haittaa!
 
minä
Siivoan kyllä, ku olen kotiäiti ni kuuluu vähän tähän työnkuvaan.. Mutta ihan itse saa mies omat hikiset pelivaatteet pestä, sukkansa ym vaatteet lattialta saa itse pyykkikoriin viedä, ne pesen sitten ku muittenkin vaatteet pesen..

Mutta muuten taitaa mies olla se, joka minua passaa ku laiskana makaan sohvalla ja teen tilauksia jääkaapilta.. no eipä kai, aika tasan menee meil passaus..
 
lisse
kyllä mies on niin kiltti/ihana aina mulle,arvostaa valtavasti kun passaan häntä,se lämmittää sydäntäni,sanookin toisille että minulla on sitten niin ihana vaimo,ja minä tykkään passata,se on ihan mun luonteeni.
 
meillä passataan molemminpuolin.Kuorin perunoitakin valmiiksi(yleensä kaikille yhtäaikaa) ja muutkin lautaselle valmiiksi ja sit kutsun kaikki yhtäaikaa syömään.Ei näin kyllä läheskään joka päivä,kun isukin työaikakin on niin vaihteleva...mut viikonloppuisin monasti :D
 
Mun anoppi oli jossain vaiheessa niin kauhuissaan kun mun mies TEKI RUOKAA!!! HERRAJESTA KU SE ON NAISEN TEHTÄVÄ :D
Minä en passaa ruokaa nenän eteen.... jos mulla on tarpeeks aineksia niin valmiiksi sen saatan tehdä niin että miehellekki piisaa...tosin nytkin parina päivänä täällä on sille valmiina vaan perunoita, kehittäköön ite mitä niistä tekee :D Eväitä en TODELLAKAAN tee valmiiksi... Mä ajattelen asian niin että jos MÄ menisin töihin ja mies olis kotona, niin se ei takuulla tekis mulle eväitä... joten mä oon sitten vaikka ilkee jos joku niin haluu aatella...
Mä en oo koskaan passannu miestä, kun en mä jaksa... En odota kenenkään passaavan myöskään mua... reilu peli.
äitienpäivät/isänpäivät erikseen =)
 
mitä on passaaminen? Minusta myös miehen pyykkien peseminen ja komeroon viikkaaminen kuuluu ihan normaaliin perhe-elämään ja taas se että mies vaikka kun minä olen lauantaina töissä, laittaakin ruuan ja pääsen valmiiseen pöytään, on myös sitä normaalia elämää.
mutta jos kysytäänkö hemmottelenko ja hemmotteleeko, niin kyllä kiitos joskus, ja kun hetki on oikea, se voi olla hyvin pieni asia joka tuo hyvän mielen, vaikka lempparisuklaapatukka kauppareissulta tuotuna tai saunaolut sohvalle kannettuna.

 
En passaa. On hyvin harvoja asioita mitä teen ukkoni puolesta. Saa riittää, että nalkuttamatta ja näin kesällä ilosella naamallakin hoidan ihan ite kodinhoidon ja lapset, kun toisella on rankka työ ja tuo rahaa taloon ja tekee pihatyöt.

JOskus haluan hemmotella miestäni. En välitä sanoa sitä passaamiseksi. Tiedän että se inhoaa syödä kanankoipia, kun menee "tuhottoasti aikaa kynsiä ne lihat irti siitä luusta" niin jos se ei syö samaan aikaan kun muut niin irrotan ne lihat kun laitan säilytysrasiaan. Se yleensäki syö vasta illalla, ehkä kerran viikossa samaana ikaan muiden kanssa. Töissä on syöny niin tuhdin lounaan. Joskus laitan sille ruan jääkaappiin, joskus jätän kattilaan odottamaan ettei tulee liikaa tiskiä... :whistle: Sille on oikeastaan ihan sama. Viime aikoina mulla on jostain syystä kamala hinku tehä sille joku ilta joku gourmet-munakas. :D En ole kummiskaan vielä kerenny. Mulla tekis kamalasti mieli kiinalaista ruokaa. Aattelin vähän vihjailla, että minua vois hemmotella hakemalla sieltä ruoka joku viikonloppu...
 
Beep
Pesen miehen pyykit, silitän tarpeelliset, vien sen kaappiin yleensä tai joskus jätän kaapin ovenkahvoihin roikkumaan tai viikkaan sängyn päälle, teen ruuan yleensä... tuskin kauheesti passaan. Varmaan yhtä paljon kun se mua.

Oma äiti ei passaa isääni, tekee varmaan samat jutut kun minä.
 

Yhteistyössä