passaatteko miehiänne?

siis että siivoatte heidän sotkut,tuotte nenän eteen herkkuja jne.minä joskus kun itse haluan...ja silloin se on kivaa.tosin mieskin passaa minua aina silloin tällöin. =)
mun äiti on sellainen että se passaa koko ajan..kun oli isäni kanssa naimisissa niin laittoi ruoan valmiiksi lautasella,kuori perunat,teki eväät töihin.yms. :snotty:
minusta ei ihan sellaiseen olisi...

ja palkaksi isäni hakkasi äitiäni jatkuvasti :(
 
Joskus ja silloin se on ihan kivaa =) Ja passaahan mieskin joskus mua ;) Mutta en mä pottuja valmiiksi kuori, mutta jos mies tulee myöhään iltasella kotiin, niin laitan kyllä ruoan lautaselle ja jääkaappiin ja syy on se, että saan kaikki kattilat ja pannut keittiön tasoilta pois...keittiön kun pitää olla siisti mun herätessä, muuten menee aamu pilalle, jos pitää heti olla täyttämässä tiskikonetta ym.
 
Mun äiti on aina passannut isääni. Siis aivan 100%. Onkin täysin avuton, jos joutuu jotain itse tekemään kotona. Hyvä jos osaa sukkansa itse valita :headwall: Keittäis vedenkin pohjaan.

Hieman on "periytynyt". Passaan miestäni, mutta joku raja sentään on.
 
Täytyy myöntää, että välillä tulee hyysättyä liikaakin :ashamed:
ei ole miulla muita kuin tuo mies (vielä) ketä hyysätä, kun sisaruksetkin asuun niin kaukana nykyään...
Mutta mies kyllä sitten hoitaa muita "miesten" juttuja... saan olla aika huoleton niistä.
 
Masu
Liian vähän rouva passaa. kerran on tehny eväät töihin ja ruokaa vaan sillon tällön. itte joudun tekemään. yhessä pitää siivotakki ja pyykkivuorot on tasan. Rouva vaan kasvattaa mahaa ja minä käyn töissä. vääryyttä koen mielestäni.
 
Meidän äippä meni vähän aikaa sitten uudestaan naimisiin ja avautui mulle että kun miehen ex-vaimo on passanut ukon pilalle,se ei osannut keittää mikrossa kaurapuuroa!! :D :D äitini tuntien meno muuttuu talossa aika nopeasti :kieh: itse tykkään ilahduttaa ja hemmotella tuota ukonrutjaketta,mutta siihen musta ei olis että mun oletettais täysipäiväisesti tekevän kaiken valmiiksi herran nenän eteen,ei ei ei.. toi on ikävää jos "saava" osapuoli ei osaa edes arvostaa hänen hyväkseen tehtyjä asioita :(
 
mami84
Tulee passattua paljon, olen miehen siihen ilmeisesti totuttanut :) Asiat tulee varmasti tosin vähän muuttumaan kun opiskelemaan lähden, nyt kun lapsen kanssa oon kotona niin teen ruuat miehelle valmiiksi (ihan lautaselle saakka), pesen ja silitän pyykit ja teen aina eväät töihin valmiiksi. Mutta toisaalta, mies tekee todella paljon työtunteja, eli on mielestäni ihan kohtuullistakin.. Eikä minua tähän patista, omasta tahdostani passaan. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
mun äiti on sellainen että laittoi ruoan valmiiksi lautasella,kuori perunat,teki eväät töihin.yms.
Kuin oma äitini. :)
Aina ollessamme vanhemmillani kylässä, äitini muistuttelee koko ajan: Joko annoit miehellesi kahvia, joko laitoit ruokaa lautaselle... Emme elä enää sitä lukua, vaan tasa-arvoista nykyaikaa, siis mieheni ei saa sitä passausta, mitä isäni sai/saa. Mutta toki silloin tällöin, kun haluaa ilahduttaa toista, se on mukava tehdä. (Perunoiden kuoriminen tosin toisen puolesta on mielestäni aika paksua, ainakin, jos se on jokapäiväistä...)

 
joo
lumihiutale82,joo olen kuin äitisi ja mies kuin isäsi.valitettavasti.en tiedä miksi passaan,kai jotekin toivon ettei turpaan sitten tulis tms.niin ja mies ei ikinä tee mitään vaikka pyydän.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mun äiti on aina passannut isääni. Siis aivan 100%. Onkin täysin avuton, jos joutuu jotain itse tekemään kotona. Hyvä jos osaa sukkansa itse valita :headwall: Keittäis vedenkin pohjaan.

Toi kuulostaa mun anopilta mut sillä ei ole yhtään tyttöä:) Mun appiukko ei osaa ees keittää kahvia.

Tästä asiasta ollaan otettukkin appiukon kanssa yhteen kun en passaa miestäni samalla lailla joskus kylläkin mutta en suuresti.
Vielä voisi sanoa hyvän esim. anoppini passaamisesta kun mieheni pikkuveli istui pöydässä pyysi maitoa äidiltää hän tuli toisesta huoneesta antamaan kun pikkuveli olisi kääntynyt 180 astetta ja avanut jääkääpin;-)
 

Yhteistyössä