paskin äiti,ei ymmarra

  • Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti
huhhuh
miksi täällä kisataan(joo en ymmärrä huumoria) siitä kuka on paskin äiti...en tajua,kun itse yrittää tehdä parhaansa ollakseen edes parhaansa hyvä äiti, niin sitten vitsaillaan jostain,että annoin pelata k-18 pelejä,mitäs nauramista tuossa on.ei tajuu...mutta ei kai sitä tarvitsekaan...
 
Keittiönoita
Ei niitä tarvitsekaan ymmärtää =) Tällä palstalla vaan pyörii päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen samat jutut, niin jotainhan tänne on tylsyyden tappamiseksi keksittävä. Mä en usko, että kukaan palstailijoista haluaa olla paskin äiti =) Tää on vaan tätä perjantai-iltaa, kun ei ole parempaakaan tekemistä.
 
Varmaankin siksi, kun täällä pyörii äitejä jotka ei tietenkään ikinä milloinkaan tee mitään asioista joita paskin äiti ketjussa mainitaan, ja muistavat aina tuomita niitä jotka eivät toimi heidän laillaan. Sädekehän kiillotusta tai jotain.
 
terapiaa
Sen ketjun pointti taitaa olla se, että kun tunnustaa pienet mokat ei tarvitse ajatella niitä isoja...No, olihan siinä ketjussa muutama rehellinen vastaus, joihin oli kirjattu oikeasti paskamaisia tekoja.
 
Mä näkisin sen jonkinlaisena vertaistukena. Tuskin yksikään noista asioista on semmoinen, mistä tekijä on tosiasiassa mitenkään ylpeä ja silloin on aika tärkeää huomata, ettei kaikki muutkaan ihan aina onnistu. Kyllä se lohduttaa.

Ja on siinä sitten varmaan sitäkin, että kun täällä tuomitaan niin herkästi jokaisesta pikkuvirheestäkin äiti maanrakoon, niin välillä tulee tarve purkaa tuntojaan tällä tavalla. Että haukkukaa nyt edes aiheesta, prkl.

Ja se huumori on vaan yksi keino puhua vaikeista asioista.
 
huhhuh
siis mä olen tehnyt kurjia tekoja,mut en lähtis niillä ylpeilemään,vaan olen korjannut asiat ja koitan tehdä paremmin...koska täydellistä ei olekaan,olisi kiva,jos niitä positiivisia aisioita korostettaisiin. Jos menee huonosti,ja tehdään siitä mässäilyn aihe, ei se lapsen elämää paranna.......
 
Tosin onhan se niinkin, että ne jutut saattaa kuulostaa kerrottuina pahemmilta kuin todellisuudessa ovat olleet.

Meillä esimerkiksi tosiaan lapset tuli tänään iltamyöhällä kahdestaan kotiin koulun discosta. Menin tosin lapsia vastaan ja jätin vauvan nukkumaan kotiin.

Se, mitä jätin kertomatta on se, että koulun piha näkyy meidän pihalta ja samoin näkyy se kävelytie, jota pitkin tytöt kotiin kipittivät. Isompi soitti vielä koululta, kun olivat lähdössä. Pihalle menin, ettei pienin heräisi puhelimen ääneen. Ja asumme omakotitalossa, joten vauvakaan ei niin kovin turvattomaksi jäänyt.

Toki tuossakin ketjussa oli oikeasti ikäviä asioita myös, mutta pitää muistaa, että kaikki ei ole sitä, miltä se näyttää.
 

Yhteistyössä