Paskimmat juhannusmuistot pinoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja r u u s a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

r u u s a

Tunnettu jäsen
07.01.2005
16 450
137
63
:xmas:

Ekaksi useampi humalaisen faijan sävyttämä jussi; milloin häpeät sitä rannalla, kun sillä roikkuu pallit uikkareista tai milloin jossain muualla kun se on mielestään niin saatanan fiksu vaikka on perskännissä tai sitten ne useammat kerrat kun ei päästykään minnekään kun se oli liian kännissä auton rattiin tai...

Seuraavaksi humalainen poikaystävä. Joka päättää mennä (humalassa, yllätys) uimaan vaatteet päällä. Ja valittaa koko loppuillan "kun on kylmä". Vittuunnut, pistät suhteen poikki, joudut kuitenkin sen kyydillä aamulla kotiin ja saat (toisin kuin se, vaikka palellutti itsensä ) angiinan. :headwall:

Ja sitten perään muutama sellainen, kun kaikki on muuten ihan kohtuuhyvin, mutta jussin päätteeksi saat kyydittää tuhatta ja sataa jonkun ensiapupolille krapulan aiheuttamien rytmihäiriöiden tai jonkun muun humalassa aiheutetun pikkuvaivan vuoksi.

Joo. Ihan kivoja oikeasti nää perheellliset jussit, tosin siihenkin pitää varautua... pikku humalalla. :xmas:

Isän kännäämiseen munkin ikävimmät juhannusmuistot liittyvät :( Ensin sai pelätä että ottaako se vaikka selvää oli että tottakai ottaa, sitten hävetä sen käytöstä ja seuraavana päivänä kuunnella vanhempien raivokasta tappelua asian tiimoilta.

No tais olla se kun isäntää lyötiin pistolapiolla reisilihakseen ja sitten lähdet samaisen isännän kanssa päivystykseen...
Matkalla samainen mies oksentaa auton ikkunasta ja käy pystypaskalla ohkasesta koivusta tukea pitäen...
Päivystyksessä herran sotun loppuosa oli muuttunut viisi numeroiseksi...

Samaan aikaan lapion heiluttajan luo jäänyt avokäly suutuksissaan huitaisee alfa roomeon takapaksia verkkatakillaan ja saa mukavat naarmut paksiin aikaiseksi.

Lapsuudesta isän ja äidin juominen ja rellestäminen.Isä jopa kerran tirautti naapurin setää nenille,kun setä oli käynyt kehumaan jotain..

Äiti koitti itsaria kun oli eka tapellut isän kanssa..

Nuoruusvuosilta muistan yhen jussin kuin eilisen:jouduin elvyttämään isää saunassa.Isä oli päissään kun pelikaani ja sai pienimuotoisen infarktin..

mennään tädin mökille.äiti ,isäpuoli ,minä ja velipoika..mökillä oli aina väkeä.kaikki ympärijuovuksissa ja alussa hilpeästi ,loppuyöstä tappelua,hakkaamista ja ensiapua haavoille..
tiputaan veneestä ,veneilyä ilman liivejä ym..
muistan sen pelon.ainiaan pelon.että äitiin sattuu jotenkin ..oli valvottava,vahdittava, ,vaikka oli pieni ja väsynyt.. :/
siellä keskellä merta.kännisten ,vastuuntunnottomien keskellä,on vietetty lapsuuden juhannukset. :/

Exän kanssa sen kaverin mökillä... :x Mä en enää oikein syttynyt tästä miehestä ja se mökkireissu oli ihan yhtä tuskaa :headwall: :headwall:
Ötököitä oli ihan älyttömästi - eniten ulkohuussissa, sää ei ollut paras mahdollinen , jengi oli ihan pää täynnä...

Never again :whistle:

Yllätys,yllätys..Vanhempien kännitappelut.. :ashamed: Onneksi omien lasten ei tarvitse kokea sellaista ikinä!He saavat kokea ne samat ilot kuin minä pienenä,makkaranpaiston ym.mutta ILMAN sitä vanhempien kännäämistä ja riehumista..

Mulla on kyllä ihan perinteinen paskin jussi, satoi vettä kaatamalla olikohan vuosi 1997 tai 1998 ja nummirock. Aamuherätys läpimärästä teltasta pahimmassa darrassa ikinä ja muutenki elämä potki päähän - viinat loppui, grilli sammui, kylmä, märkä, jano, nälkä... kotimatkalla eksyttiin ja ajettiin 300km liikaa. ennen ku ehdittiin pistää teltta kasaan joku kävi siellä paskalla. listaa vois jatkaa paljonki mutten jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
:hug: Rankkaa ollu teillä:( mä olen onnellinen kun mun paskin jussi muisto on siitä ku olin perhelomalla ainoa joka ei saanu kalaa :ashamed:

Ihana kuulla =) Mä olen vilpittömän onnellinen aina kun törmään ihmiseen, jonka ei ole tarvinnut elää viinanhuuruisessa perhehelvetissä. Se palauttaa hieman uskoani ihmisiin.
Minä saan rutkasti voimaa ja onnea siitä ajatuksesta, että jos mun lapseni aikuisina muistelevat ankeinta juhannustaan/vappuaan/jouluaan/mitä tahansa juhlaa, syy ei liity vanhempien kännäämiseen ja tappeluun vaan esim. siihen, että on jäänyt ainoaksi joka ei saanut kalareissulla saalista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:hug: Rankkaa ollu teillä:( mä olen onnellinen kun mun paskin jussi muisto on siitä ku olin perhelomalla ainoa joka ei saanu kalaa :ashamed:

Ihana kuulla =) Mä olen vilpittömän onnellinen aina kun törmään ihmiseen, jonka ei ole tarvinnut elää viinanhuuruisessa perhehelvetissä. Se palauttaa hieman uskoani ihmisiin.
Minä saan rutkasti voimaa ja onnea siitä ajatuksesta, että jos mun lapseni aikuisina muistelevat ankeinta juhannustaan/vappuaan/jouluaan/mitä tahansa juhlaa, syy ei liity vanhempien kännäämiseen ja tappeluun vaan esim. siihen, että on jäänyt ainoaksi joka ei saanut kalareissulla saalista :D

juuri näin. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Kiva jos mun muistot tuo uskoa ihmisiin :) Mäolen elämäni aikana nähnyt isänitasan kaks kertaa humalassa ja sillonki se vaan laulo ja vitsaili ja kiipes puuhun :) äitiä en ole ikinä humalassa nähnykkä. Samaa perinnettä olen koittanu jatkaa :) nuo naapurit vaan ei ole mun kans samoilla linjoilla :(

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
:xmas:

Joo. Ihan kivoja oikeasti nää perheellliset jussit, tosin siihenkin pitää varautua... pikku humalalla. :xmas:

että jatkat sitte perinteitä.Pikku humalassa kai se isäski omasta mielestään oli.

Meidän piti mennä äijän kans viettään juhannusta yhdelle leirintäalueelle, no mies lähti jo päivää aikasemmin ja sovittiin, että meen sitten aattona perässä.
Juhannusaattona oli todella hieno ilma ja lämmintä hiukan vajaa 30 astetta. Heti aamusta paras kaveri soittaa että voidaanko lähtee hakeen muutamia cd-levyjä sen äijän mummolta? No tietysti lähdin, ja reissuun meni parisen tuntia. No, ei se mitään.
Seuraavaks soittaa pikkusisko, että veisinkö sen kaverinsa mökille? No tietysti lähdin. Tähän reissuun upposi kanssa suunnilleen pari tuntia.

Vihdoin pääsin kotiin ja suihkuun, autossa istuminen ilman ilmastointia oli tehnyt tehtävänsä..
Ja sitten matkaan kohti leirintäaluetta ja äijää. Matkan varrella oli meneillään tietyö, jonka ansiosta ajoin harhaan noin 50kilometriä. Tunnin verran harhailtuani löysin oikean paikan, ja pyysin äijää parkkipaikalle vastaan. No tulihan se ja kertoi, että teltta oli pöllitty, ja hän juonut jo kaikki kaljansa.. Ei auttanut muu kuin lähteä kohti kotia. Parin tunnin ajon päätteeksi olimme vihdoin kotona. Äijä sammui sohvalle, ja minä join yksinäni parvekkeella juhannus-lonkeroni.

avopuoliso juuri päättänyt haluta taukoa tästä yli 5v suhteesta ja täällä istun kotona punaviinilasin kanssa:/ huomenna pääsen sentään ihmisten ilmoille...

Viimeisin paskajussi on seurustelumme alkuajoilta, lähdimme porukalla Hankoon ja idea oli mennä leirintäalueelle. Ei sitten mentykää kun sisään olis maksanut n.80???!!
Olin kipeä ja kuumetta 38,5 astetta, pakkohan se oli silti juoda...
Siitä sitten rantsuun ja ihmettelemään että mihin ruuat kypsentymään kun piti leirintäalueella olla notskit.
Pyysin sitten läheiseltä seurueelta lupaa grillata heidän jälkihehkuissaan ja ruuat oli liki valmiita kun yksi kundeista erehtyi taputtamaan minua kaverillisesti olalle-> mies otti kipinää ja alkoi uhkailla puukon kera tätä auervaaraa (as if :xmas: )
Poistuimme aika haipakkaa ja raivosin miehelle niin että meni lievän pahoinpitelyn puolelle.
Loppuilta meni jotenkin näin;
-ajoin auton humalassa niemenkärkeen
-pistimme oman kokon pystyyn, kelot ja kaarnat män
-käytin laittomia huumausaineita
-suutuin taas miehelle ja läksin avojaloin kävelemään(n.3km), mies perässä jonka yritin saada pois usuttamalla muita juhlijoita tämän kimppuun.
-väsähdin ja mies sai kantaa minut takaisin ne kolme kilometria
-sitten pimeni ja aamulla heräsin hikisestä muoviteltasta hirveään oloon
-seurauksena keuhkoputkentulehdus...

Hävettää vieläkin muistella tuota, oikea urpoilu-urani huipennus
:headwall:

Yksin keskellä metsää töissä paikallismuseossa, kaatosateessa. Eikä siellä ketään käynyt koko juhannuksen aikana. Minä siellä möllötin kuitenkin.

Yksi juhannus vietettiin Jyväskylässä potilashotellissa, kun lapsi oli sairaalassa. Hiljaista oli, ja aika ankeaa.

Mulla ei ole kännijuhannuskokemuksia, tai en ainakaan sellaisia muista lapsuudestani. Eikä oikein aikuisenakaan.

Isäni hukkui 16 päivä kesäkuuta. Lähti kaverinsa kanssa viikon kalareissulle ja sille tielle jäivät. Viikko niitä etsittiin, kunnes tarttuivat naaraan. Olin silloin 11.

17 vuotiaana lähdin kalareissulle silloisen hellun kanssa ja oltiin poissa juhannus. Kotimatkalla äitini ajoi vastaan, oli tuomassa suru-uutista, mummoni oli saanut infarktin ja oli kriittisessä tilassa sairaalassa. Eleli pätkän kesää vihanneksena, kunnes pääsi pois.

En oikein osaa juhlia juhannusta nykyään. Kännäily ei kiinnosta, eikä festarit, kivempaa olla perheen kesken. Mutta ei sitä oikein mitään juhlatunnelmaa saa loihdittua. Grillataan ja hyvässä lykyssä mulla ja miehellä on molemmilla vapaa päivä. Tänä vuonna mulla ainakin on.