Paskat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saa nähdä helpottaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saa nähdä helpottaako

Vieras
Minähän se olen taas paska ihminen, kun anopin seura ei kelvannut.
Koskaan ei ole yhtään kivaa sanaa sanonut lapsista tai minusta. Valittaa ja kehuu toista miniää ja hänen lapsiaan. Joka asia mitä lapset tekevät tai minä, on väärin ja huono ja emme osaa kasvattaa lapsia ja muutenkin aivan kaikki mitä teemme on väärin. kauhea valitus miten kaikki mitä ostamme lapsillemme on täysin turhaa, nin harrastukset kuin jäätelöt.Ihan turhaa ja lapset pomottavat kun saavat jäätelöä.

voi vittu kun vituttaa ja minä olen taas syypää kun en vaan jaksa sitä akkaa kovin paljon kerralla.

Mites sitä anoppia voi heivata pellolle yhteisestä kodista varsinkin kun hän on miehesi läheisin eli äiti!

Hello! Kyllä ne on asiallisemmat tavat keksittävä!

Ymmärrystä puolin ja toisin! Ja kunnioitusta kehiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites sitä anoppia voi heivata pellolle yhteisestä kodista varsinkin kun hän on miehesi läheisin eli äiti!

anteeksi mutta en ymmärrä. kyllä mieheni läheisin olen minä ja lapset eli hänen oma perheensä. tai näin toivon.

siis kun en oikeasti jaksa sitä juttua enää, miten anoppi ei saanut lapsena harrastaa eikä saanut jäätelöä. sehän oli ihan turhaa ja oli tärkeämpääkin ja nyt meidän lapset saavat, ja se on anopin mielestä niin väärin.
en tiedä vetääkö samaa showia muille lapsenlapseilleen, minun kuullen ei. valittaa vain meille.
aina sitä köyhää ja kurjaa ja koskaan ei ole mitään kivaa sanonut lapsille. esim. että ovat mukavia/nättejä tai mitä vaan.
vituttaa suunnattomasti, ja tottakai taas kun sanoin, että nyt en jaksa enää. haluan olla yksin. niin anoppi aloitti itkemisen ja marttyyritouhun ja vika on minun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

anteeksi mutta en ymmärrä. kyllä mieheni läheisin olen minä ja lapset eli hänen oma perheensä. tai näin toivon.

Ei, kyllä miehelle läheisin ja rakkain on aina se ikioma äiti. Sitä pitää kunnioittaa!

Yhteistyössä