paskat...TAAS sanon minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Mitä teen miehelle joka ottaa selän takanani pikavippejä .Noin 3-4 kpl kuukaudessa suuruudeltaan 100-400 euroa?
Aiemmin viime kesänä tästä puhuttiin ja lupas ettei enää ota ja taas sama meininki.Minnekkään velkaneuvontaan ei halua ja sanoo että' on hänen asiansa jos luottotiedot menee ja ei koske minua ja häneltä sitten vaan palkasta otetaan 1/3 osa.Miten niin ei koske minua...yhteinen talo ja laina ym.Onneksi ei yhteisä lapsia.Niin ahistaa että en kyllä pian enää tuota miestä kattele!

Noitten pikavippien takia monen perheen elämä menny persiilleen, niin kuin täälläkin. Ukko menköön viettämään vippiensä kanssa poikamieselämää. Eipähän perhe kärsi, kun yhden tulot vie ulosotto.

Alkuperäinen kirjoittaja pessi:
Noitten pikavippien takia monen perheen elämä menny persiilleen, niin kuin täälläkin. Ukko menköön viettämään vippiensä kanssa poikamieselämää. Eipähän perhe kärsi, kun yhden tulot vie ulosotto.

Jos noin meille käy en ala kattelemaan tuota miestä.meillä ei ole yhteistä kun tämä talo ja laina ja en TODELLAKAAN ala tuota miestä elättämään.Sen verran kovilla muutenkin tässä talonmaksussa että jos raha-asioillaan alkaa pelleillä niin eipä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin ero.

Alkuperäinen kirjoittaja esim:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja esim:
vaihtakaa miehen puhelinnumero salaiseksi

Miten se muka tässä auttaisi?

jos on salainen numero ei saa tekstiviestillä pikavippejä

Mutta tässä se ongelma ,että mies HALUAA ottaa näitä vippejä.Ei tajua että korkea korko ym ja että on kierteessä.Ei varmaan tajua ennenkuin tulee ns.kruununvouti oven taakse:(

Yhteistyössä