Paskan makusta lidl maitoa juonu pari päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja r
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no en ole:
en ole koskaan ostanut lidlistä maitoa enkä ruokaa.

musta se on halpiskauppa ja ne tavarat on siellä..pas*aa!

Porvari eväänsä ostaa? Citymarketko on porvaideiden kauppa? Kai teillä on sitä just in wc paperia mikä 5 ? maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja fdfd:
Usko pois. Kyllä se vaan on Valion maitoa.

Testasin oikein että laitoin lidl maitoa lasiin, valioo toiseen, ei ole. Huomattava makuero.

kannattaa tehdä valitus, jos maitotölkki ja maitoa on vielä jäljellä. Olisiko kylmäketju katkennut jossain kohtaa tms?

miten maito maistuu paskalta? Tyhjennetty navetasta väärä säiliö? Minä ostan vaan valion maitoa, kun lapset haluaa lehmä-maitoa... siinä purkissa siis on kivat kuvat. ei sillä, en ole käynyt lidlissä ku pari kertaa...enkä ostanut koskaan mitään ruokaa sieltä...

siellä myydään ihan samaa tavaraa kuin muuallakin vaan halvemmalla.sitä paitsi ne halpismerkitkin on samoja kuin kalliit esim. pirkan karjalanpiirakat on forssan karjalanpiirakoita.kannattaa lukea niitä tuoteselosteita niin pääsee halvemmalla samassa tavarassa.ja mä sitten tiedän et pirkka tuotteita ei saa lidlistä tämä oli vaan esimerkki.

Jaa.. erikoista.. Me ollaan käyty Lidlissä ostoksilla ties kuinka kauan enkä mä oo kertaakaan sieltä p**kaa ostanu.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten maito maistuu paskalta? Tyhjennetty navetasta väärä säiliö? Minä ostan vaan valion maitoa, kun lapset haluaa lehmä-maitoa... siinä purkissa siis on kivat kuvat. ei sillä, en ole käynyt lidlissä ku pari kertaa...enkä ostanut koskaan mitään ruokaa sieltä...

On maidollakin laatuluokitus, jos et tiennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Jaa.. erikoista.. Me ollaan käyty Lidlissä ostoksilla ties kuinka kauan enkä mä oo kertaakaan sieltä p**kaa ostanu.. :xmas:

Juu en mäkään , mikä laisessa paketissa se siellä on?:D

PS: maito on maistunut ihan samalta joka kaupasta ostettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:

On kyllä sit makuaistit menny jos joka kaupan ja valmistajan maidot maistuu samalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Sulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:

On kyllä sit makuaistit menny jos joka kaupan ja valmistajan maidot maistuu samalle.

No en mä oikeastaan ole maistanut kuin valion ja ingmannin mut monesta kaupasta on tullut ostettua:D On mulla kyl saattanut mauaisyin mennä, en yhtään epäile sitä :)

Mä olen huomannut saman. Etenkin rasvaton maito maistuu kuin siihen olisi tarttunut muiden ruokien maut ja hajut.

Appiukolle valitin siitä ja hän ehdotteli, että säilyttävätköhän kaikkea samassa kylmävarastosta ja maku tarttuisi sieltä. En tiedä. Kaikkea muuta ostan lidlistä, mutta maito jää hyllyyn. Ehkä mulla on vain tavallista herkempi makuaisti?

Ja ei se paskalle maistu, pahalle kylläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jaanushka:
Miksi yleensäkään aikuiset ihmiset juo maitoa? Ei ole yhtään luonnollista. Sen ymmärtää jos lapsi juo maitoa, mutta aikuiset..

Maidon kalsiumin takia sekä lisätyn d-vitamiinin joka parantaa kalsiumin imeytymiskykyä. Varsinkin vaihdevuosissa olevien naisten pitäisi juoda maitoa luuston takia. Samaa määrää kalsiumia on vaikea saada normaalisti ruoasta.

Yhteistyössä