paska mutsi, ai että repesin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dina*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dina*

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
1 518
0
36
"Jokainen teinix perhe kaipaa joscus niinq hiljaisuutta. Niin meci. Mutku turpa cii on nii rumasti sanottu. Ei me voida altistaa meidän teinejä sellaselle. eihän? Mut me kekattii sit iha äly hyvä ratcasu niinq tähä jatkuvaan annamullefyffeeheti ja viddumämitääjaxatehdä räcsytycsee! siis sitruuna panta! Se toimii hauvoilla <3 ja sit teinixeillä ja sit niinq piccu uhmiksil kans ku käyttää lime sitruunoita. niinq sellasii snadei. Ja miehel voi ostaa vähä isomma sitruunan. Ja sit sille vitun haaskalle joka väittää olevansa anoppi ni sille voi tuncee kurkkuu sellasen sitruuna puun. mieluite sellase 2metrisen muovisen joita saa pöllittyy kebabbi paarista. mut siis kaikki toimii. "

:laugh:

[QUOTE="vieras";22155010]Voi jumaliste! Mistä on peräisin, kun se jo otsikossa sanotaan!!! Vidu, että olet tyhmä.[/QUOTE]

Ai otsikossa lukee paska mutsin blogi??????? Siellä lukee paska mutsi mistä vitusta sitä voi tietää blogiksi???? Vidu sä olet tyhmä.

[QUOTE="vieras";22155010]Voi jumaliste! Mistä on peräisin, kun se jo otsikossa sanotaan!!! Vidu, että olet tyhmä.[/QUOTE]

Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia ;)

[QUOTE="vieras";22155093]IHAN JOKAINEN tietää paskamutsin! Minä ainakin heti käsitin, että se blogi on kyseessä ja KVG niin tadaa! Se tulee ihan tuolla haulla.[/QUOTE]

*avaa sateenvarjon ja myöntää ettei koskaan ole kuullutkaan paskamutsista*

Mutta olen monenkin äidin kuullut heittävän lauseeen "olen paska mutsi" joten ei mulle ainakaan tule mieleen KVG taikka blogit ,vaan se että jonkun teini on taas väläytellyt sanallisia lahjojaan.

mä olin se tyhmä joka kysy, mistä on peräsin. kiitos Dina kun vastasit; sain tosi hyvät naurut lueskellessani blogía. olin tosin joskus kauan sitten käyny sitä lukemassa, mut en silti tajunnu otsikosta mistä oli kyse ;)

Yhteistyössä