Paska fiilis kun lapsi kokoajan kipee...ja joudun olee töistä pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
olen ollut töissä 5 viikkoa ja kaksi päivää varsinaisesti töistä pois kun poika kipeenä...yhden päivän oli mummon kanssa....kaksi kertaa olen lähtenyt töistä keskenpäivän pois....

Ja taas pojalla kuume....tulee huono-omatunto kun on kokoajan pois, mutta onhan minulla oikeuskin siihen...mutta työpareina on kaksi lapsetonta työntekijäää...nyt kun ilmotin toiselle oli tosi töykeä ja sanoi vaan ok....

argh!!!!

Mulla oli kans samanlaiset fiilikset kun aloitin työt niin eka kaks kuukautta en muuta ollutkaan kun sairaslomalla lasten kanssa enemmän tais melkeen olla saikkari päiviä kun työssä olo päiviä..
Mutta ei niistä kannata stressata.. kyllä työnantajan pitäs olla sen verta ymmärtäväinen...

tiedän tunteen,mulla aina tosi morkkis jos joudun oleen saikulla-vaikka pää ois kainalossa ni mä poden huonoo omatuntoa.
mutta toisaalta sitten kun olen kotona poikaa hoitaakseni ei ole niin paha morkkis kun äitiys jyrää sen yli...ymmärsköhän kukaan

ole sinun vikasi että lapsi on sairas. Ja tulevaahan veronmaksajaa siinä kasvatat joten huoli pois! Ja löytyy niistä lapsettomista työkavereistakin lusmuja ja valesairastajia ym. En ymmärrä tuollaista syyllistämistä, sittenhän pitäisi kieltää työpaikka sen perusteella et on lapsia. Pää pystyyn vaan!

kiitos ihanista vastauksista.... juu kyllä pomo ymmärtää kun olen vielä päiväkodissa töissä itsekkin.... ja onneksi ma ja ti on ylimääränen sijainenkin joka voi minua tuurata

Yhteistyössä