pas tehtiin 3-paivaa sitten

hei!minulle tehtiin pakastetun alkion siirto maanantaina ja nyt jo on hermot mennyt odottamiseen.Sain klinikalta raskaustesteja joilla saattaa positiivinen tulos nakya jo 10 paivaa siirrosta.taidan tehda testin jo silloin eli ensi torstaina.
me olemme yrittaneet raskaaksi tuloa toukokuusta 2001.toissa vuonna aloitettiin hoidot,joista toisesta inseminaatiosta alkoi raskaus ja se meni kesken viikolla 12.sikio oli alle 9-viikon kokoinen eli se oli jo ollut kuolleena siella jonkin aikaa.kevaalla 2004 tehtiin kolme inseminaatiota tuloksetta ja lokakuussa tehtiin ensimmainen ivf,josta siirrettiin 1 tuorealkio ja pakkaseen meni 1 ja 2.Maanantaina nyt sitten siirrettiin ne kaksi alkiota.
siirretaanko yleensa vain yksi alkio vai onko taalla muitakin kahden alkion siirron kokeineita?
jannittaa hirveasti etta josko nyt onnistuisi kun on kaksi mahdollisuutta yhtaaikaa.onneksi meilla on viela yksi alkio pakkasessa ensi kierrolle jos tama ei lahde kayntiin.ja jos ei sittenkaan niin laakari lupasi etta aloitetaan sumutukset seuraavasta mahdollisesta kierron 21 paivasta.
taytyy yrittaa ajatella eteen pain,etta jaksaisi taas sitten negatiivisen tuloksen jalkeen nousta ylos!

Meille pitäisi huomenna siirtää 2 pas alkiota jos ovat vielä voimissaan..meille tuli km syksyllä rv6, icsi ja tuore siirto 1kpl. Toukokuussa 04 oli aivan täysin epäonnistunut ivf. 2003 kesä ja syksy meni clomifeenejä syödessä ilman tulosta.

:wave: On siirretty 2 ja jopa kolme tuolla 90-luvun puolivälissä. yhtä ei ookaan laitettu kertaakaan. Mulla ei oo koskaan riittäny ajatusta sille huolelle et tulis kaksoset vaan aattelen vaa et on tupla mahdollisuudet

Oikein paljon onnea sulle matkaan!Mullekin tehtiin lokakuun alussa pas ja muistan kuinka ei meinannut jaksaa odotaa ja teinkin r-testin liian aikaisin joka oli silloin negatiivinen joka muuttuikin sittenkin positiiviseksi.Nyt sitten tuplia odotellaan. :heart:

ludde
Mulla laitettiin eka ivf kerralla yksi alkio joka ei tuottanut tulosta. Toka kerralla sulattivat kaksi mut toinen oli huono joten laittoivat vaan sen yhden ja se lähti kasvamaan ja on nyt 10kk ikäinen poika. Helmi-maaliskuussa tehdään pas ja laitetaan kaksi alkiota koska meillä on vaan 2 yhdessä ampullassa. Toivon et loppuvuodesta meillekin tulisi lisäystä joko tuplana tai yksi.

Onnea Tiitu matkaan.toivottavasti siirto onnistuu ja tulostakin siita tulee.
kiva kuulla etta on raskauksia hoidoista alkanut.se tuo toivoa lisaa.
niin minakin ajattelen etta on mahdollisuuksia kaksi talla kierrolla,mutta jos sielta tulisikin kaksi,niin molemmat on enemman kuin tervetulleita! :)

heippa!
kauhea jannitys on ollut paalla siirrosta asti,mutta onneksi se hellitti jo,pettymys tietenkin tuli tilalle.
tiistaina pp8 ja keskiviikkona tuli vahan vuotoa.eilen ei tullut mitaan ja tana aamuna taas tulee vahan ja kipujakin on,eli kuukautiset tulossa.silti tein tanaan raskaustestin pp11(negatiivinen) ja toisen teen maanantaina kun vaestoliitosta kehottivat.etta niin taas talla kertaa...
onneksi meilla on viela yksi top alkio pakkasessa ja sen siirrosta minun tuleekin sitten soitella maanantaina,kun olen tehnyt raskaustestin ja nakee minkalaiset kuukautiset mulla nyt on olleet.ehka mietitaan olisiko parempi tehda hormoni ohjattusa kierrossa,tosin laakari sanoi etta meidan pitaa se itse paattaa etta hanelle kay miten vain.luultavasti teemme sen kuitenkin luomu kierrolla jos kerran laakarinkin mielesta on ihan sama talla hetkella.sanoivat etta olisi parempi jos raskaus alkaisi ilman hormoni kierrolla kaytettavia laakkeita,jos siihen suinkin on mahdollisuutta.onko kellaan tietoa miksi luomu kierto olisi parempi?sanoivat toki etta hormoni kierto on kalliimpi,mutta tarkeaa olisi tietaa miten se vaikuttaa mahdolliseen raskauteen.
lisaksi jos nyt tehdaan siirto luomu kierrolla noin kahden viikon kuluttua,niin jos sekaan ei onnistu voidaan aloittaa toinen ivf heti seuraavan kierron 21 paivana,eli odottelu kuukausia ei tule.
en tieda tekisivatko alkion kuoren avausta seuraavalle jos sita toivomme!? ja onko se taysin vaaraton alkiolle?
toivottavasti Tiitu sinulla ja kaikilla muillakin on parempi onni kuin minulla oli talla kertaa!!!

Olipa harmi jos ny meni pilalle, mutta oota ny kuitenkin ja kato mitä se maanantain testi sanoo. Mulle on sanottu kans että luonnollinenkierto parempi vaihto ehto, mutta lääkkeellisellä päästään aina siirtoon..Ja olisihan se tietysti itsellekki parempi mitä vähemmillä lääkkeillä pärjäisi. Mua alkoi tänään jännittää, et alkaako menkat. Mulla on siirrosta 8. pv. Luget ois vielä viikon..

Yhteistyössä