PAS luonnolliseen kiertoon TAYS

Hei!
Minulle on suunnitelmissa pakastealkionsiirto ja ensimmäistä kertaa luonnolliseen kiertoon. Parhaillaan tikuttelen ovista jonka jälkeen yhteys Tayssiin jossa siirto. Alkioni nelipäiväisinä pakastettu. Kyselisinkin miten se siirtopäivä ovisplussasta lasketaan ja kuinka tarkka tuo päivä on?! Harmittaa kun nyt menossa kp 13 ja pääsiäisen pyhät tulossa jolloin menee viikonlopun lisäksi kaksi mahdollista siirtopäivää ohi. Jos ovis menee samoin kuin edellisissä kierroissa niin siirtopäivä osuis harmikseni pääsiäispyhille. Blaah :(
Lapsettomuuspolilta sanottiin että siirtopäivä 4 päiväiselle alkiolle on kuudespäivä oviskesta ( = ovis on päivä 0).
Miten muilla?! Miten siirto on laskettu/toteutettu?
Niin ja koska alotan lugesteronit? Oviksesta vai siirrosta?
 
Oon yksityisellä puolen mutta samaa labraahan se käyttää Taysin kanssa.
Oon jotenkin siinä käsityksessä ettei 4 päiväsiä yleensä siirretä, vaan niitä ehkä viljeltäs 5 päivään? Mulla on siiretty 5 ja 6 päiväsiä blastoja aina 6 päivää o-plussasta, ja kun ihmettelin tätä niin sanottiin että se vaan on niiden käytäntö (en tiedä onko klinikka- vai labrakohtanen) että blastot siirretään kaikki sillon. Eli esim. sillee että jos oon saanu ovisplussan torstaina, niin siirto on ollu sit seuraavan viikon keskiviikkona. Luget on alotettu 2 päivää ennen siirtoo, annoksella 2x100mg.
Kuulema voidaan jonkinverran "säätää" pregnylillä jos uhkaa mennä huonolle ajalle, mutta en tiä sitten miten paljon tai kumpaan suuntaan.
 
Mä kävin kotipaikkakunnallani ultrassa ja siirto tehdään taysissa. Pregnylistä ei puhuttu mitään. Ja lugejen ohjeeksikin sanottiin että siirron jälkeen aletaan. Se vähän "huolettaa" ja kysynkin taysista vielä ohjetta.
Mun laskujen mukaan alkio olisi siis siirtopäivänä tuon 5-6päiväinen jos kerta ovisplussa päivä on 0 eli ovispäivä on päivä 1, alkio on 4 päiväinen ja sulatetaan siirtoa edeltävänä päivänä jolloin siirrossa on viiden päivän ikäinen ja siirtopäivä siis kuudespäivä ovisplussasta.
Kuinka oleellista se on että alkio on siirrettäessä juuri saman ikäinen kuin jos olis luomuraskaus menossa?! Päivän parin heittoja ei sallitako?!
 

Yhteistyössä