Pas ja pp9 nega,lopettaako lutinus?

Eli nyt pp9,pas tehtiin omaan kiertoon viimeviikon tiistaina 16.4. Huomenna olis virallinen (lääkärin antama) testipäivä,(kotitestin tekeminen) mutta ihan puhdasta negaa näyttää. Joten tuskin enää plussaksi tuosta muuttuu. Lopetanko Lutinuksen huomenna,turhaan kai sitä käyttää kahta viikkoa jos negatiivinen testi?? Tämä oli siis meidän eka pas,yksi lapsi on tuoresiirrolla saatu.
 
Kyllä minä jatkaisin sinuna vielä. Mulle on aina annettu polilta siirron jälkeen ohje, että testi 14vrk siirrosta ja uusi parin päivää myöhemmin. Sitten voi lopettaa, jos negaa näyttää. Tsemppiä ja plussatuulta! :hug:
 
Mulle tosiaan sanottiin (oysista) lääkäri että 10 päivän päästä siirrosta saa tehda testin,kun ei ole mitään pregnyliä tms... Vaikka ajattelin että otan tämän pas homman ihan tulee jos on tullakseen asenteella,niin silti sitä vaan näköjään odottelee liian kovasti....:( Pitää vielä muutama testi tehdä vaikka huomenna ja ylihuomenna ja jättää sitten pois.
 
Viimeksi muokattu:
Minä suosittelen että jatkat vielä tuo 9pp on todella aikaista. Itse on hoidolla saanut herkällä testillä haamun vasta 10pp ja se oli todella haalea ennen kuin alkoi vahvistua. Valitettavasti tuli kesken jo 15pp. Ja minunkin lääkäri suosittelee tekemään testin 14pp ja tarkistus testin 16pp. Ja PASeissa kiinnittyminen voi tapahtua myöhemmin, joten siitä tämä varovaisuus. Netti on tarinoita pullollaan...
 
Aloittajan tilanne on jo selvillä, mutta pitää työntää vielä utelias nenänsä tähän ketjuun :stick: Eli Oys tosiaan suosittelee ainakin PAS-siirroissa testaamaan jo pp10, mutta mulle sanottiin pp10 ollessa negaa, että jatka nyt lugeja ainakin sinne pp14 ja testaa uudelleen.
Omalla kohdallani PAS josta plussasin näytti GB digi 1-2 viikkoa silloin pp10, mutta herkkä liuska testi aika hailuraista plussaa.. pp9 hyvin heikko haamu. MUTTA lienee myös otettava huomioon se, että siirto tehtiin viimeisenä mahdollisena päivänä, eli 5 päivää oviksesta.

Halusin kirjoittaa jos joku myöhemmin törmää ketjuun :)

Toivottavasti ap:n testaus päättyi plussaan!
 
Ei päättynyt plussaan...Nyppy :| Mutta nyt on uusi kyytiläinen laitettu ja viikonloppuna taas testihommia :D Kysyin vielä tuosta ivf-hoitajalta että miten se testaus kun sanoivat että 10päivän päästä voi testata. Hoitaja sanoi että kyllä se näkyy yleensä 10päivän päästä jos on jotain näkyäkseen. Nyky testit on niin herkkiä.
 

Yhteistyössä