PAS:in onnistumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljännen kuumeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljännen kuumeessa

Vieras
Itselläni on edelliset onnistuneet raskaudet tehty tuoresiirroista, viimeksi saatiin ensimmäisen kerran jotain pakkaseen eli kaksi 4soluvaiheista "huippualkiota" :) .
Ensimmäsitä kertaa siis PAS:ssi edessä nyt 7v;n tauon jälkeen.Mites on, matka on itselläni pari tuntia junalla, eli aamusta lähtö siirtopäivänä, osaatteko sanoa missä vaiheessa tiedetään onko sulatus onnistunut ja alkiot lähtenyt jakautumaan???
Sulatetaanko ne paljon ennen itse toimenpidettä??
Olen puhelimessa jutellut hoitajien kanssa mutta tämä unohtui kysyä kaiken muun keskellä. Kurja jos vasta paikan päällä saa tiedonjos ei sulatus onnistu

Itellä ei onnistunut eka tuore siirto. Nyt keväällä tehtiin ensimmäinen kahden alkion PAS siirto ja onnistui. Toinen alkioista pysyny matkassa mukana. =) Eli silloin kun minulle tehtiin PAS sulatus ja siirto niin alkiot sulatettiin aamulla ja annettiin kellon aika milloin piti soittaa väestöliittoon miten sulatus onnistui vai onnistuiko ollenkaan. Sitten vain antoivat ajan monelta piti mennä, mulla aika oli puolenpäivän kieppeillä. (kysyivät ajan annon hetkellä että onko pitkäkin matka tulla) Olin perillä puoli tuntia etuajassa :ashamed: mutta pääsin 15 min odottelun jälkeen istutukseen.

Ne tosiaan aletaan sulattaa heti aamulla ja mulle ainakin annettiin jo etukäteen aika ja sanoivat et jos jokin menee mönkään eli alkiot ei olekaan siirtokelpoisia niin soittavat itse. Ja kun soittoa ei kuulunut niin menin paikanpäälle. PAS tuotti tuloksen =) Olin just perjantaina tuoresiirrossa ja odottamista on pari viikkoa :o Olen kyl pessimistinen niinkuin aina!

Kiitoksia vastauksistanne :flower:
Alkaa pikkuhiljaa jännittää ja malttamattomana odottamaan vaikka pelottaakin kovasti.
Nyt kp12 ja siirtoa suunnitellaan seuraavaan kiertoon...
Suurin pelko minulla on nyt ettei alkiot kestä sulatusta :( , olleet pakkasessa kuitenkin 8vuotta. Se tuntuis todella pahalta, alkaa taas koko lääkerumba uudestaan tai luopua enemmistä vauvahaaveista :ashamed:

Yhteistyössä