PAS elokuussa

soja:Joo kannattais varmaan tehdä viimeinenkin pas tämän vuoden puolella jos olisi lääkekaton täyttymisestä kysymys, mutta meillä ei lääkkeet niinkään maksa, kun luonnolliseen kiertoon tehdään vaan se itse pas. Yksityisellähän siihen uppoaa kaikkinensa (ultra, alkion sulatus,viljely siirto ym.) n. 500 e. :eek:
Aliisa:Mielettömästi onnea! kyllä se plussa on. Meidän klinikka ei tee hcg-testejä ollenkaan.
Minzu:Maltahan vielä niiden testejen kanssa. ;)
Muillekin piinailijoille plussaonnea!!!
Täällä jääneet nuo vauvahaaveet vähän taustalle, kun tosiaan näillä näkymin ensivuoden puolella vasta päästään yrittämään. Ja toiveet onnistumisesta kyllä jo vähäiset. No täytyy olla onnellinen siitä mitä jo saanut.
 
Testasin negan aamulla viideltä, kyllä siinä jotain olisi pitänyt jo näkyä, mutta ihan puhdas nega se oli. Sitten lähdin punttisalille ja huhkin siellä tunnin ja kävin saunassa. Töihin ajellessa poikkesin kaupan kautta ja ostin kaksi karkkipussia. Kyllä tää tästä taas :)

Menen kyllä käymään vielä maanantaina verikokeessa.

Hoitoja jatketaan, kaksi alkiota vielä odottelee pakkasessa.
 
MinzuS: Onko sulla tänään pp 10? Eihän se vielä siis välttämättä näy. Älä siis vielä luovu toivosta, odottele verikokeen tuloksia ennen kun mietit seuraavaa hoitoa, jooko?! (helppohan se on sanoa...itse jo hypistelin noita kaapissa olevia ovistestejä aamulla...) ;)
Tiesikö teistä kukaan antaako ne ovistestit saman tuloksen kun raskaustestit...?
 
MinzuS samoissa mennään... täällä pp8. malta nyt vielä, pp10 on liian aikasta varmaan tulokseen. EI tosiaankaan kannata vielä luovuttaa!!!

Puuteri aivan, toi on kyllä aika arvokasta, ei ihme että pitää miettiä. me on miehen kanssa mietitty, että katsotaan mitä saadaan julkisella, tuskin lähdetään yksityiselle hoitoihin, jos ei onnistu....

Pumpuli-72 jaksamista piinailuun!

Aliisa aika hyvältä vaikuttaa :heart: , eikös se oo niin, että vääriä plussia ei testeistä tule, vääriä negatiivisia kylläkin

oma: pp8 siis menossa, ei yhtään mitään oireita, olen oikeestaan ollu fyysisesti ja psyykkisesti tosi hyvässä vedossa, en varmaan oo yli vuoteen voinu näin hyvin... (Viime talvi oli kauheen raskas ja stressaava.... :/ ) tiedä sitten onko se hyvä vai huono merkki. en oo vielä käyny testejä ostamassa, mutta la ostan testin kun pitää lugejakin ostaa. ja koitan testata vasta pp14. viimeks käskivät poliltä testata vielä pp16 jos ei vuoto ala ennen sitä, mut just sit pp16 iltana alko menkat, tein kyl aamul sillon testin

Jaksamista kaikille! mie jatkan töitä, saa ajatuksetn muualle...
 
Tervetuloa Kira tonne syyskuun pinoon, siellä minäkin olen! =)

Minzulle tsemppiä ja uskoa plussaan tosiaan aikaisin aloitit noi testaamiset, vaikkakin sulla niitä testejä siel kaapissa onkin paljon!

Aliisa, pidetään peukkuja, kyll toi vahvasti on raskauden merkki!
 
Kira Hyvä että teilläkin siirto suunnitelmat taas konkretisoituu. Laitoinkin ton mien siihen ihan tarkotuksella, jos joku sattuis olemaan täältä päin? Minzulla kanssa vilahti mie...?

ollaan siis hoidoissa PKKS:ssa. sattuuko täältäpäin ketään? muissa pinoissa on ollu joskus niin vahva Manselaisedustus että oikein kateeks kävi ;)
Täällä on tosi vahva plussausko tällä hetkellä, just tossa mietittiinkin yks ilta miehen kanssa, että nyt ollaan korkeemmalla kun koskaan, että saattaa tulla mustelmia jos täältä pudotaan... edelliset hoidot oli jotenkin sellanen apee fiilis alusta loppuun, että ei oikein mikään tuntunu miltään:'( nyt sit taas ihan päinvastanen tunnelma koko meidän elämässä

pitää taas töitä jatkaa.....

soja
 
Mitä piinailijoille tänään kuuluu? Mulla pp7 tänään, ja sunnuntaihin yritän pärjätä testaamatta... Vielä vaan nippailee vatsassa koko ajan, ja vähän väliä käyn tarkistamassa ettei vuoto oo alkanut...
Raastavaa ja piinaavaa... Miten teillä muilla, onko mitään tuntemuksia, oireita...?
 
Tänään kävin testissä ja hcg arvo vaan vaivaiset 31.. eli toivo on sittenkin menetetty:( Ensin sitä kummasteli ja sitten hämmästeli ja nyt on suru puserossa.. joka tapauksessa jatkan nyt lääkkeitä ja meen viikon päästä kontrolliin. Oma usko on kuitenkin niin heikoilla, että lähinnä odottelen vuotoja alkavan... Palailen myöhemmin.. nyt vähän sad fiilikset...
 
Voi ei Aliisa-08! :hug: Ymmärrän että mieli on maassa,mutta hei - arvot on kuitenkin nousseet - ja saattaa nousta lisää ensi viikkoon! Älä siis menetä Toivoa! Pidän vielä sinulle peukkuja että kaikki on hyvin!
Mites soja ja MinzuS?
 
Aliisa :hug: en oikein osaa muuta sanoa

Pumpuli-72 jaksamista jaksamista.... joko aiot uskaltaa testata sunnuntaina?

MinzuS kuulumisia täälläkin kaipaillaan, onko täti pysynyt poissa?

oma: voi, ihan nolottaa kirjotella omista, kun ei kerkee kaikille vastailla kunnolla! luen kuitenkin jatkuvasti palstaa ja elän hengessä mukana! ja jopa raportoin miehelleni mitä tänne aina kuuluu :LOL: täällä siis menossa pp9, oireita ei oo ollu yhtään mitään, vointi ollu suorastaan loistava (tai no, se vois olla oire... ) fiilikset ollu tosi positiiviset, kumpa se positiivisuus hyppäis sit muutaman päivän päästä testiinkin. tänään tosin ollu vatsassa ja selässä vähän menkkamaista juilintaa...

mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille, meen kohentelee takkatulta, ja nautin rauhasta, kun mies saunaillassa .... ja ehkä vähän maistan suklaata :p

soja pp9
 
Moi kaikille!
Täti ei oo kurvannut tänne vielä, mutta menkkamaista särkyä on kyllä sekä selässä että vatsassa... Alkaa toivo hiipumaan. Menin tyhmänä testaamaan lauantaina ja sunnuntaina (pp8 ja 9) ja negaahan se näytti. Ovulaatiotestissä sen sijaan hailakka viiva tänään aamulla, mutta kun en tiedä merkkaako se mitään...
Mites teillä muilla?
 
Ihan pakko tulla poikkeemaan pumpulin takia. Mähän testailin noilla ovistikuilla sillon kesäkuussa ja en edes muista milloin sain siihen ne kaksi viivaa, mutta ainakin pregnyl voi näkyä plussana 10 päivää pistosta jopa raskaustestissä. Sit sen haamun raskaustestiin sain pp 9 tai 10 ja se oli aika hailakka, mutta selvästi siinä väriä oli. Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Ja raskaustesteissäkin on eroja, ei ne kaikki näytä niin herkästi sitä tulosta. Mä sen haamuni testasin silloin pregent-merkkisellä testillä.

*muoks* ja niitä menkkakipujakin mulla oli muutamana päivänä.
 
Moi PeePee :wave:
Ihan hyvin kai meillä menee, ainakin viime neuvolareissun perusteella. Olo on vieläkin aika uskomaton, että olenko mä oikeesti raskaana. Mun tarttis tulla lukemaan teenkin pino ihan ajan kanssa läpi, olette kuitenkin niin monet lähellä sydäntäni. Kerro terkkuja ;) .
Tänään mä olen menossa työpaikkahaastatteluun ja nyt oon kuitenkin päättänyt olla kertomatta tästä raskaudesta suoraan, kun niin monet sanoo, että se näkyy jo ihan selvästi. Ja kyseessä on pätkätyö tän vuoden loppuun, ni ei pitäis vaikuttaa mun työssäolooni.
 
Nega vielä virallisena testipäivänäkin testattu ja en sitten lähteny sinne verikokeeseen, ei oikein huvittanu ajaa 150km vaan sen verikokeen takia. Kyllä se viimekskin näkyi ihan selkeänä haamuna testissä se 15hcg nousu. Nyt on ollu ihan puhdas nega joka kerta kun olen testin tehny ja mähän tein niitä 5.

Nyt sitten kohti uutta PAS:ia
 
Kiitos Finttu ja PeePee avusta! Ehkäpä poikkean apteekin kautta kotiin, tai sitten odotan kiltisti joko verikokeen tulosta keskiviikkona tai menkkojen alkamista...kumpi nyt sit ehtii ensin... Itse veikkaan nyt että vuoto alkaa minä hetkenä hyvänsä, semmoiset on tuntemukset. :(
MinzuS: Olen pahoillani negasta! :hug: Mutta pidän teille peukkuja että seuraava kerta toden sanoo!!!
Piinaileeko täällä nyt sit enää kukaan...?
 
En ole raskaana. Ei viiva vaan vahvistu.. pikemminkin heikkenee.. :( No, aina ei voi voittaa.. Nyt vaan odottelen kk:sia ja siinä pitää vissiin yks puhdas vuoto olla välissä ennen kuin päästään vielä yhteen yritykseen tänä vuonna!

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Ja Minzulle :hug: ! Toivotaan että meillä molemmilla ensi kerralla sitten tärppäisi...

Pumpulille vielä kovat tsempit viimesiin piinapäiviin!
 
Aliisa08, mikäs pp sulla on? onko kaikki toivo jo menny?

MinzuS
pahoittelut negasta. mutta tosiaan hyvä että oot positiivisella mielellä

oma. täällä pp12 menossa ja just tein puhtaan negatestin.... vieläköhän jaksais toivoa? virallinen testipäivä sit keskiviikkona ja sit pitää soitella tonne sairaalalle. pakkasessahan meillä vielä 2 alkioita. onko kellään tietoa miten lääkkeellisessä PAS:ssa, voiko heti seuraavassa kierrossa yrittää? voikohan päästä IVF:ään vaikka on vielä huuru-ukkoja pakkasessa? mie kyllä toivon vielä vähän että ke ois tulos muuttunu, mut ei taida olla kovin todennäköistä? voi, ja mieskin on tosi pahoilla mielin, enkä osaa lohduttaa... :'(
 
Moi!
Mulla kans huomenna verikoe, mutta Toivo on hiipumassa... :( Selkää särkee koko ajan, ja odotan vaan tätiä tulevaksi. Masentaa... Meillähän hoidot nyt luultavasti sit tässä. Eipä taida tyttö sisarusta saada. Soja: Tottakai uskot vielä siihen plussaan, huomenna se sit selviää - jännää! :hug:
 
Pumpuli-72:hug: olen pahoillani. itke kun itkettää.

MinzuS toivottavasti syyskuun pino jäis viimeseksi... itsekin sitä toivon.

Kirjotin jo tonne odotuksen odottajiin, tässä siitä pätkitty lainaus:

omenan laitto hommissa mennyt täällä eilinen ja tämä ilta, taas ihanat tuoksut uunista leijailee. mulle toi leipominen on ihan terapiaa :p (saatiin anoppilasta omppuja)

ja terapiaa tässä valitettavasti tarvitaan eli tänään pp14 negatesti, soitto polille, vielä pitää oottaa pp16 asti, sitten testi (jos ei vuoto ala) ja sit vasta saa lopettaa lääkkeet. suoraan sanottuna vituttaa. aika vähän kiinnostaa mitään lugeja jatkaa, kun ei se kuitenkaan muutu miksikään, ei muuttunut viimeksikään. ja lääkäri ottaa vasta perjantaina sit kantaa millon voidaan toinen PAS:si yrittää. vähän alkaa usko hoitoihin hiipua. kovasti on tehty nyt miehen kanssa surutyötä....:'(

soja, joka lähtee omppupiirakka övereille, toimiipahan huomenna maha :LOL:
 
Lainaten omaa kirjoitusta toisesta ketjusta: Kävin tänään verikokeessa ja negatiivistahan sieltä tuli. Arvo oli laskenut kahteentoista, että sinänsähän se ei ole nega.. vaan vielä positiivinen.. Mutta lääkkeet saan lopettaa ja kk:sia odotellaan. Ennen uutta yritystä pitää vielä käydä hcg kontrollillissa ensi viikolla.

Ite hyväksyin tän negan jo silloin kun saatiin tuo ensimmäisen kerran tuo verikokeen tulos. Mies taas jaksoi uskoa että arvo lähtisi nousuun.. ja purskahti tänään itkuun kun tikkuun ei tullutkaan enää viivaa.. Mä tosiaan itse olin jo tän ehtinyt hyväksymään.. että ei ota kovin raskaasti tää negatulos mulle.. mies surettaa enemmänkin..

Ja kyllä jo toisaalta hieman alkaa pelottamaan, ku enää kaksi yritystä pakkasessa jäljellä:( Ja molemmat aika heikkoja.. 2 luokkaa.. nämä kaks yrittänyttä olivat kuitenkin 4 luokkaa.. Eniten kauhistuttaa se, että joudutaan sitten taas odottaa se 1,5-2 vuotta.. mikä on ihan pirun pitkä aika.. :(

Pahoittelut negasta Pumpulille ja Sojalle ! Tiedän miltä teistä nyt tuntuu:(
 

Yhteistyössä