Parvekkeelta heitettyjen koirien omistaja palannut heittäjän kanssa yhteen!!WTF???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyttttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rahat ei varmasti mene hukkaan, eikä tämä estä mun haluja auttaa pulassa olevia tulevaisuudessakaan.
Mutta miten tuo nainen voi olla niin kiittämätön? Luulisi edes vähän arvostavan saatua apua. Tuhat tuntematonta ihmistä on lahjoittanut rahaa hyvää hyvyyttään ja tässäkö on kiitos naisen puolelta. Hän kyllä puolustaa itseään facebooksissa, mutta kiitosta ei ole kuulunut kuin kasvattajan puolelta.

Mä en kestä edes ajatella, että koirat joutuu saman katon alle sen rääkkääjän kanssa.

omistajahan ei ole sanonut eläinsuojeluyhdistykselle että olis palanut miehen kanssa yhteen vaan että oli tavannut tämän. Ja koirat tulevat saamaan hyvän hoidon ilman yhdistyksen keräämiä rahojakin. Ja mistä omistajan
pitäisi nyt kiittää? Huorittelusta yms. Henkilöön käymisestäkö? Kyllähän lahjoituksista aiemmin oo jo kovasti kiitelty.

Ihminen joka kykenee noin julmaan tekoon, kykenee varmaan pahempaankin :(

Jos omistaja on palannut miehen kanssa yhteen, mielestäni hänen pitäisi olla valmis luopumaan koirista niiden turvallisuuden takaamiseksi. Ottakoon itse riskin väkivallan uusiutumisesta mutta antaakot viattomille eläimille mahdollisuuden toipua ja uuden turvallisen ja hyvän kodin koska ei itse sitä pysty tarjoamaan. Ei voi muuta sanoa kuin että rajaton on ihmisen itsekkyys...

[QUOTE="Janni";22490919]Tää juttu perustuu nyt yhden hysteerikon kuvitelmiin. Ja sen perusteella Turun eläinsuojeluyhdistys on tehnyt päätöksensä. Surullista olisi jos nainen nyt menettäisi koirat. Hän on itsekin ollut uhri ja yrittää nyt jatkaa elämäänsä toisella paikkakunnalla jossa hänellä on suuri tukijoukko oman ja koirien tueksi.[/QUOTE]

Voi voi.
Läheisiään pitää tietysti tukea loppuun asti. Mutta kannattaa kysyä koirien ex-omistajalta, mitä hän teki 12.11.-13.11, missä ja kenen kanssa. Ja missä loukkaantuneet koirat olivat sillä välin.
Ja tulepa vastauksen saatuasi vasta tänne pohtimaan, mihin tämä eläinsuojelijoiden reaktio perustuu.

no mä olen kans sitä mieltä että noin pahasti loukkaantuneet koirat joutas lopettaa, mutta rahat vois kyllä jäädä eläinsuojeluyhdistykselle.

Jos sinun lapselta murtuisi lonkka, niin olisiko se sinun mielestä ihan ok, että lääkärit sanois ettei lähdetä leikkaamaan vaan annetaan nukutuspiikki? (joo, tiedän, ettei nukutuspiikkejä ihmisille anneta)

Mutta tämä kysymys ihan näin periaatteena.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä olette;22506458:
Jos sinun lapselta murtuisi lonkka, niin olisiko se sinun mielestä ihan ok, että lääkärit sanois ettei lähdetä leikkaamaan vaan annetaan nukutuspiikki? (joo, tiedän, ettei nukutuspiikkejä ihmisille anneta)

Ei tietenkään. Mutta sus siunatkoon että edes vitsinä kehtaat verrata lasta ja koiraa

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä olette;22506458:

Olen sitä mieltä että koirat olisi pitänyt lopettaa, eikä koiraa ja lasta voi missään tapauksessa laittaa tässä samalle viivalle. Ihmisen itsekkyys näissä asioissa on aivan ihmeellistä ei kyetä ollenkaan arvioimaan kuinka paljon viaton luontokappale on kärsinyt / kärsii kipuja :( sillä verukkeella että eläintä pidetään lapsen asemessa perustellaan eläinrääkkystä

Käsittämätön määrä rahaa, jos kymppitonni on jo hoitoihin käytetty ja 15000 on vielä jäädytettynä! Nappi otsaan jos ei koirasta ole eläjäksi, voi niitä eläimiä toki auttaa mutta onko tossa nyt mitään järkeä enää?

Koirat haetaan pois sieltä sanokoon se akka mitä tahtoo ja samalla vois lätkästä ikuisen eläintenpitokiellon. *ittu mikä idari muikkeli jos tollasen äijän on takas ottanu.. ja vaikka ei olis vielä ottanu niin miks se on edes suostunu tapaamaan?

Yllättääkö tuo muka jotenkin? Ainahan tommoset palaa yhteen. Mun mielestä on älytöntä että alunperinkin on pidetty hengissä noita koiria ja itketty niiden takia. Rääkkäystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähettäjä;22506367:
Voi voi.
Läheisiään pitää tietysti tukea loppuun asti. Mutta kannattaa kysyä koirien ex-omistajalta, mitä hän teki 12.11.-13.11, missä ja kenen kanssa. Ja missä loukkaantuneet koirat olivat sillä välin.
Ja tulepa vastauksen saatuasi vasta tänne pohtimaan, mihin tämä eläinsuojelijoiden reaktio perustuu.

Juu. olen jo kysynyt. Sulla on ilmeisesti myös tarkkaa tietoa asiasta.
Ja kyllä, minä puolustan läheisiäni ja vierasta ihmistä taas en lähtisi syyttämään ja haukkumaan ennen kuin olisin varma kaikista faktoista.

Tässä asiassa pysyn ex-omistajan puolella niin kauan kuin koirat todella ovat turvassa ja kuntoutus hoidetaanohjeiden mukaan. Jos tyttö hullun luo palaa niin siinähän palaa. Sitten on enää turha tulla minullekaan itkemään mutta toistaiseksi hän saa vielä tukeni.

Yhteistyössä