Parvekkeella hämähäkki ja sillä pesä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akkavalta

Jäsen
15.12.2006
651
0
16
Eiköhän ne sieltä kömmi sisälle jos annan niitten olla. Mut ku en haluaisi tappaa kärpästäkään nii miten mää nyt hämähäkin pesineen saan siirrettyä maahan?
Puistattaa ajatuskin et pitäs niille jotain tehdä?
Vinkkejä?
Ajattelin et jollai vesisuihkul mut sithän ne poikaset kuolis ja ei mul kyl oo mitää sumutin pullookaan.

se pesä on seitistä tehty valkonen kasa jonka päällä hämähäkki on. Luulen et jos saan kaavittua sitä seittiä vähä pois niin sieltä paljastuu 5miljoonaa keskenerästä hämähäkin poikasta. Tai sit jos menen lähellekkään pesää niin hämähäkki hyökkää mun kimppuun. Jos hämähäkki meneekin piiloon ja saan pesän irti niin sithän emo ja poikaset joutuu erilleen. Ei taida olla keinoo millä saisin noi yhdessä pois mun parvekkeelta.
En haluaisi jättää niitä tohonkaan jolloinka kohta on talo täynnä hämähäkkejä. Hyi hemmetti.

meillä hämähäkki asustaa kellarissa ja on tehnyt poikasiakin. Pesiytyi yhteen vanhaan jääkaapinvihanneslaatikkoon. Ei ole vallannut taloa saatikka kuljeksinut ympäriinsä.
Eli vaaraton ja harmiton vieras =) Pyydystää esim kärpäsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mul on kauhee araknofobia |O mä en varmaan pystyis muuta ku huutamaa siel partsilla :ashamed: ja varmaan myrkyttäisin sen pesän :snotty:

Mä en kans todellakaan tykkää ötököistä. Enkä varsinkaan hämähäkeistä. Se todellakin inhottaa tuol. sit ku se on niin vahvan olone. ei liiku mihinkää, tuijottaa vaan. Pakko tollasen olla vahvahermonen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mul on kauhee araknofobia |O mä en varmaan pystyis muuta ku huutamaa siel partsilla :ashamed: ja varmaan myrkyttäisin sen pesän :snotty:

Mä en kans todellakaan tykkää ötököistä. Enkä varsinkaan hämähäkeistä. Se todellakin inhottaa tuol. sit ku se on niin vahvan olone. ei liiku mihinkää, tuijottaa vaan. Pakko tollasen olla vahvahermonen :D

hyi hitto |O mul on kaik karvat pystyssä ja tuntuu et pitäs jalat nostaa ylös B) pakko viel ittee kiduttaa: onks se iso...?? :x

Ämpärillä heität vettä päälle. Se on niiden hämisten oma vika, jos eivät opi uimaan. Otat sen siltä kannalta, että olet siivoamassa parveketta, ja eihän sille mitään voi, jos pari hämistä huuhtoutuu sieltä alas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ämpärillä heität vettä päälle. Se on niiden hämisten oma vika, jos eivät opi uimaan. Otat sen siltä kannalta, että olet siivoamassa parveketta, ja eihän sille mitään voi, jos pari hämistä huuhtoutuu sieltä alas.

En mä voi. Pienet viattomat poikaset kuolee. Eihän ne mulle oo mitään tehny, viel.

Meillä on pihaterassi, jonka rakosissa menee ihan vilistämällä hämppiksiä. Pojan kanssa niitä aina tutkiskellaan. En kyllä muista, että olisivat koskaan siitä kynnyksen yli kiivenneet sisälle.

Minäkin pelkäsin ja inhosin ennen hämähäkkejä, mutta en halunnut tartuttaa pelkoa lapseen. Siksi ole opetellut olemaan aivan coolisti hämppiksien seurassa. Ja kas vain, en nykyään enää inhoakaan niitä niin paljon :D

En mä voi. Pienet viattomat poikaset kuolee. Eihän ne mulle oo mitään tehny, viel.

Ei ne kuule niin vähästä kuole! Jos et laita kuumaa vettä. Ne vaan liukuu pois sun parvekkeelta, ja alkaa rakentaa pesää alakerran naapurien parvekkeelle.

Ei ne kuule niin vähästä kuole! Jos et laita kuumaa vettä. Ne vaan liukuu pois sun parvekkeelta, ja alkaa rakentaa pesää alakerran naapurien parvekkeelle.

loisto-ohje :D

Mun mies on muuten jostain saanut päähänsä uskomuksen, että hämähäkin tappaminen tietää pahaa. Siksi hän kantaa ne aina hellästi ulos, jos sattuu vaikka autossa olemaan :D

En mä usko et se vedellä pois lähtis. Sen verran hyvin näyttää pesä olevan kii. Ja se pesä on kaiteen alla nurkassa. Eli jos nakkaan vedellä niin korkeintaan emo lähtee kiitään ja pesä jää. Enkä halua niit erottaa.
Meidän alla ei asu ketään. nurtsia vaa. Sinne ois ne hyvä pudottaa ku tietäsin miten saisin emon ja poikaset yhdes ehyenä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Mun mies on muuten jostain saanut päähänsä uskomuksen, että hämähäkin tappaminen tietää pahaa. Siksi hän kantaa ne aina hellästi ulos, jos sattuu vaikka autossa olemaan :D

Mun äiti on aina ihan vauhkona kun litistän tai ruimasen pönttöön kaikki hämikset, en halua kuolla vielä huutaa aina kun sen ymmärryksen mukaan kuolee isä tai äiti jos hämiksen tappaa.

iik, itse en menis koko parvekkeelle ennekö pesä olis haihtunut ilmaan eli laittaisin miehen asialle!!! En voi sietää pikkuisia ötököitä!!! En voi sille minkään:(

Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Meillä on pihaterassi, jonka rakosissa menee ihan vilistämällä hämppiksiä. Pojan kanssa niitä aina tutkiskellaan. En kyllä muista, että olisivat koskaan siitä kynnyksen yli kiivenneet sisälle.

Minäkin pelkäsin ja inhosin ennen hämähäkkejä, mutta en halunnut tartuttaa pelkoa lapseen. Siksi ole opetellut olemaan aivan coolisti hämppiksien seurassa. Ja kas vain, en nykyään enää inhoakaan niitä niin paljon :D

Meilläki vanha kesämökki jossa tottakai kans vilisee hämiksiä mut siel se on jotenki niin normaalia et en mää niistä niin välitä. Mut ku tääl kerrostalos asuu nii tuntuu jostain ihmeen syystä karmeemmalta noi hämähäkit.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
iik, itse en menis koko parvekkeelle ennekö pesä olis haihtunut ilmaan eli laittaisin miehen asialle!!! En voi sietää pikkuisia ötököitä!!! En voi sille minkään:(

Mut ku ei oo sitä miestä. Tää on just niitä asioita jossa miestä tarttisin. Veljeni voisin pyytää mut ku tiedän mitä tapahtuis jos sen pyytäis. Ottais kengän jalastaan, litistäis koko pesän ja sanois tehtävä suoritettu.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:

Mut ku ei oo sitä miestä. Tää on just niitä asioita jossa miestä tarttisin. Veljeni voisin pyytää mut ku tiedän mitä tapahtuis jos sen pyytäis. Ottais kengän jalastaan, litistäis koko pesän ja sanois tehtävä suoritettu.

sori mut :laugh: just niin tyypillistä :whistle: