Parveketupakoijille kuolemantuomio

  • Viestiketjun aloittaja Nappi otsaan
  • Ensimmäinen viesti
Olis hiton paljon helpompaa olla järjellisesti tupakoiva jos siihen touhuun määrättäisiin paikkoja jotka eivät ole aina muiden kulkuväylällä. Jos ei polta partsilla -> pitää polttaa ulko-oven edessä -> porukka valittaa ku siitäkin täytyy kulkea läpi.

Minä poltan heti muualla ku parvekkeella jos taloyhtiö järkkää siihen sopivan spotin.
 
"Anne"
Luojan kiitos mun naapuri polttaa parvekkeella!!!!!!!!!!!!!!
Tyyppi vetää vartin välein röpöä ja ramppaa partsilla, ei haittaa tipan vertaa, hyvä etten kiitos mene sanomaan!
Toinen vaihtoehto olisi polttaa sisällä ja siitä me kärsittäis 24/7 vaikka kuinka laitettais ikkunat kii tai auki!
 
Mä jeesaan mun naapureita, oon soittanu ambulanssin naapurin yli 90-v mummolle ja auttanu sitä kun on kaatunut korttelin päässä jäisellä jalkakäytävällä. Oon vieny sille ruokaa, soitellu sukulaisille ja tsekannu miten sillä menee. Oon kantanu naapureille muuttotavaroita sisään ja ulos. Tervehdin kaikkia rappukäytävässä. Oon antanu auton akusta virtaa pakkasaamuna naapurille kun sen auto ei startannu. Oon lainannu työkaluja auton korjaamista varten. En ole mikään jeesus mutta yritän huomioida naapurit pääsääntöisesti.

Mä röökaan joskus parvekkeella, myönnän sen. Jos se jotain häiritsee niin mulle saa sanoa ja yritän huomioida kyseisen ihmisen tai ihmiset sitten. Pyrin nytkin jo yleensä kävelemään pihalle ja kävelemään vielä kauas tontilta ennenkuin sytytän. Mut jos jotain häiritsee niin saa tosiaan sanoa. Mä tiedän että mulla on oikeus polttaa omalla parvekkeella mutta sentään yritän huomioida muut. En oo jeesus.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En kannata kuolemantuomiota.
En erityisemmin rakasta naapurin pihalta sisälle kantautuvaa tupakanhajua, mutta en kyllä heitä siitä syystä tapattaisi. Vai saako pihatupakoija lempeämmän kohtelun kun parveketupakoija ?


Kyllä minä mieluumin, jos kuolemantuomiota kannattaisin, sen ihan toisenlaisista asioista en langettaisin.


( mitenkään mitätöimättä tupakan haittavaikutuksia. Onhan niitä. Viisaat osaavat tupakointinsa lopettaa:saint:. Olen ollut yli 13v. siis viisas )
Moikka :)
Mä olen ollut tämän asian suhteen viisas vasta 1v2kk. :)

Onhan se tupakointi aivan tyhmää ja turhaa, mutta en silti listisi parveketupakoijia.
 
"äityli"
Kuinka vaarallista oikeasti on, että hengaa niiden kanssa, jotka tupakoivat? Kukaan ystävistäni ei polta, mutta joissakin juhlissa ihmiset polttaa ja tulevat savuttelemaan ympärilleni. Se on musta ärsyttävää, etteivät he ota raskauttani huomioon. Kaiken lisäksi en voi sietää tupakan savua tai ihmisen hajua, joka on juuri käynyt tupakalla. Tätä on varmaan aika vaikea kuvitella, jos itse polttaa, mutta en todellakaan pidä siitä hajusta.
 
"vieras"
Mun mielestä nikotiinitablettien ym. korvausjuttujen pitäisi olla paljon halvempia. Kenties useampi ainakin yrittäisi tupakoinnin lopettamista. Näin vähän ooteenä vaan.
 

Yhteistyössä