partylite konsultit

En ollut aiemmin PL konsultti, mutta tein vastaavaa työtä. Tuli mätkyjä reilu 150? (normaali palkasta maksoin 20% veroa eli en nostattanut vero% sivutyön takia). Mutta olivat jättäneet huomioimatta kilometrit kun en ollut ilmoittanut alku ja päättymis mittari lukemia. Hain muutosta ja odottelen nyt uutta päätöstä. Vikailija sanoi että varmaan tulee palautusta...Eli kyllä ne kilometrit kannattaa ottaa ylös ja ilmoittaa.....
 
Kun olet ennakkoperintärekisterissä niin veromaksut tulee kotiin erillisini laskuina.
Kerralla tulee laskunippu,jos useammassa erässä.Mulla esim.kolmessa erässä maksettava.Ensimmäinen erä helmikuussa,toinen erä heinäkuussa ja viimeinen eli kolmas marraskuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ylämaan Kettu:
olen töissä
Jos haluat niin voit nostattaa veroprosenttiasi, mutta ei välttämättä tarvitse. Lopullisessa verotuksessa näet sitten mien kävi. Mutta jos Pl työstä hankit 1500? (myyntivoittosi?) ja on vähennyksiä (kilometrit ym) niin eiköhän riitä norm vero%
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Alkuperäinen kirjoittaja Ylämaan Kettu:
olen töissä
Jos haluat niin voit nostattaa veroprosenttiasi, mutta ei välttämättä tarvitse. Lopullisessa verotuksessa näet sitten mien kävi. Mutta jos Pl työstä hankit 1500? (myyntivoittosi?) ja on vähennyksiä (kilometrit ym) niin eiköhän riitä norm vero%


Party Lite vaati ainakin kun itse liityin että ennakkoperintärekisteriin on liityttävä.
ALV joku kyseli,raja on muistaakseni 8500e kun menee ei ennen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Alkuperäinen kirjoittaja Ylämaan Kettu:
olen töissä
Jos haluat niin voit nostattaa veroprosenttiasi, mutta ei välttämättä tarvitse. Lopullisessa verotuksessa näet sitten mien kävi. Mutta jos Pl työstä hankit 1500? (myyntivoittosi?) ja on vähennyksiä (kilometrit ym) niin eiköhän riitä norm vero%


Party Lite vaati ainakin kun itse liityin että ennakkoperintärekisteriin on liityttävä.
ALV joku kyseli,raja on muistaakseni 8500e kun menee ei ennen.
Näin juuri, mutta minä en laittanut mitään summaa paljonko hankin koska en voi tietää. Laitoin vain että toiminta vähäistä.
Toinen firma ei vaatinut ennakkoperintärekisteriin liittmistä, mutta ALVa piti maksaa kun myynti ylittyi 8500?. Jotenka nytkin pitää maksaa kun edelisessä firmassa tuli myytyä jo tuo raja rikki.....
 

Yhteistyössä