....
Ohko täällä partylite konsultteja? Kokemuksia? mitä siinä tienaa? pitääkö palkasta maksaa itse verot?
Jos riittää että saat tuotteita itsellesi halvemmalla niin kannattaa harrastuksen vuoksi olla mukana. Jos katsot niitä myyntirjajoja niin ovat aika korkeita jotta esim. pääsisit bonustamaan. Rajat nousevat joka vuosi samaten kuin tuotteetkin kallistuvat melkein joka vuosi. Sen vuoksi mulla on jo konsultin hommat ohi, vajaa 3v. jaksoin mukana. Ja harrastuksen vuoksi, tienaamaan ei päässyt vaikka kutsuja pidinkin.Alkuperäinen kirjoittaja ....:Ohko täällä partylite konsultteja? Kokemuksia? mitä siinä tienaa? pitääkö palkasta maksaa itse verot?
Mun 3v. konsultinuran aikana sain vain yhdet sellaiset kutsut, joista palkkio oli 100e!! Oot sä hyvillä ansioilla sitten liikkeelläAlkuperäinen kirjoittaja Vala Mal Doran:Konsultti saa kutsujen myynnistä palkkiota tuon 20%, eli ihan äkkiseltään arvioiden n. 50-100?/kutsut, tulot kasvaa kun saat sponsoroitua lisää konsultteja jne. Verot pitää tuosta maksaa, mutta aika paljon saa myös vähennyksiin, eli joka kk ei tarvitse veroilmoitusta täytellä.
Itse aloitin konsultiksi, koska tuossa ei tarvitse rahallisesti sijoittaa mitään kun aloittaa, aloituspakkauksen, jonka avulla pääsee alkuun saat, kun sitoudut pitämään 6. kutsut. Jos haluat voin yv:llä vastata tarkemmin.
Ja sekin ihana alkaa loppupeleissä vaan ärsyttämään, kun on joka nurkalla kuppia ja kippoa ja myyjähän ei saa niitä virallisesti myydä poiskaan vaan ainoa oikea tapa myydä tuotteita ovat kutsut!! Elä poikkea käytännöstä tai saat kauheet haukut työstäs!Alkuperäinen kirjoittaja Vala Mal Doran:lisään vielä sen, että rahallisesti en nyt tiedä kuinka kannattavaa tämä on, tai toki mitä enemmän itse jaksaisi panostaa niin enemmän rahaakin tulisi, mutta kuin huomaamatta täyttyy oma koti kaikesta ihanasta
Olen vasta aloitellut, mutta muutamilta kutsuilta on tullut lähes tuo 100?, omilta tuo oli erityisen kiva, kun sai vielä tuotteita emännänpalkkioina =) Jatkojen metsästykseen itsekkin kaipaan harjoitusta, mutta kuten aikasemmin kirjoitin, on tätä aika turvallista kokeilla (vertaa esim. Me&I) kun itse ei joudu alussa laittamaan rahaa kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja *:Mun 3v. konsultinuran aikana sain vain yhdet sellaiset kutsut, joista palkkio oli 100e!! Oot sä hyvillä ansioilla sitten liikkeellä
Usein illan myynti oli hikiseen sen 220e vai onko se raja nykyään jo 250e ja inhottavaa oli kalastella niitä jatkoja jotta emäntä olisi saanut paremman lahjan.