Parturista kymysys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mä en oikeasti harrasta tota hiusten värjäämistä ku himassa, mut mut.. no, äljäke totes äitienpäivänä et mun pitää buukkaa parturiin aika et hän maksaa sen. No, mun ei tartte leikkauttaa tukkaa niin pitäis sitten vissiin värjäyttää.

Ja kun men tosiaan oo ku varmaan kerran elämässäni kampaajalla hiuksiani värjännyt, niin nyt tuli mieleeni kysäistä tekeekö nuo värinpoistoa ja värjäystä yhtäaikaa? Ku enhän mä nyt perkele, samalla värillä värjään himassa kympillä niin lähde muuten ku väriä sitten vaihtamaan jos lähden.

Hyvä kampaaja osaa kyllä vaalentaa tummatkin hiukset. Itelläkin on ollut mm. tummissa vaaleita raitoja. Kun kerran olet kampaajalle menossa, niin kannattaa sitten ottaa vaikka joku monivärivärjäys, johon siis tulee useampaa eri sävyä. Semmoista ei välttämättä saa itse kotona tehtyä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Kyllä mulle tehtiin tummanruskeista hiuksista vaaleat kampaajalla... Siis samalla kertaa värinpoisto ja blondaus.

Mahtaa puutua beba kun könöttää poistot ja värit :D

no meni siinä 4 tuntia.... :/ mut sain blondin värin ja ison loven lompakkoon.... siit on jo 7 vuotta... ja silloin jo maksoi markoissa noin tonnin... :ashamed:

Kyllä mulle tehtiin tummanruskeista hiuksista vaaleat kampaajalla... Siis samalla kertaa värinpoisto ja blondaus.

no meni siinä 4 tuntia.... :/ mut sain blondin värin ja ison loven lompakkoon.... siit on jo 7 vuotta... ja silloin jo maksoi markoissa noin tonnin... :ashamed:

Auts :o Moon joskus 7v sitten kans about värjänny tukkaani kampaajalla, mut se oli ilmasta ku lähdin koekaniiniksi :D Mulla tais mennä siellä koko päivä, kun kaikessa rauhassa värjättiin yhdellä värillä ja sitten kolmia erivärisiä raitoja.

Mulle ei kyl suositeltu värin poistoa,kun halusin alimmaiset hiukset saman värisiksi päällihiusten kanssa.Vaalennettiin sitten asteittain, eli aluks pelkkiä pieniä raitoja, jotta ei tulisi sitä oranssi lookia... :whistle:

Auts :o Moon joskus 7v sitten kans about värjänny tukkaani kampaajalla, mut se oli ilmasta ku lähdin koekaniiniksi :D Mulla tais mennä siellä koko päivä, kun kaikessa rauhassa värjättiin yhdellä värillä ja sitten kolmia erivärisiä raitoja.

Oispa ihana päästä hiusmalliksi....

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Mulle ei kyl suositeltu värin poistoa,kun halusin alimmaiset hiukset saman värisiksi päällihiusten kanssa.Vaalennettiin sitten asteittain, eli aluks pelkkiä pieniä raitoja, jotta ei tulisi sitä oranssi lookia... :whistle:
Hiukset siinä tietenki käsrii ihan hirveesti, mut jos on tukka hyvässä kunnossa, se toipuu suht äkkiä.

On mun kaverin tukka värjätty kampaajalla mustasta vaaleeks.

Ja mullekin tehtiin värinpoistoa osaan hiuksista, kun oli tummat ja halusin sinne väliin pari punaista osiota, niin niihin kohtiin siis ensin värinpoisto...

Yhteistyössä