Parturissa käynti, galluppia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuinka usein käyt? Käykö koko perheenne? Mitä haluat parturissa, hiusten leikkaus, värjäys?

Ihmettelen kun työkaverini ei käy ollenkaan parturissa ja hänellä on lyhyet hiukset. Ei tosi kauhean siistit. Miten ihmisellä ei voi olla rahoja parturissa käyntiin? Eihän siellä joka päivä tartte käydä.

Käyn 6-8 viikon välein, yleensä leikataan ja värjätään. Mies käy kerran kuussa. Ei se työkaverisi parturissa käyminen välttämättä rahasta ole kiinni, kaikkia ei vaan hiukset tai muutenkaan ulkonäöstä huolehtiminen kiinnosta.

Pakko puuttua nyt tuohon alotukseen...Miehet käy parturissa ja naiset kampaajalla...
Itse käyn ehkä 1-2krt/v puolipitkät hiukset joita vaan käyn siistimässä ja huonoja latvoja leikkauttamas. Itse värjään ja kampaamo-reissulla menee 25-40e.

• Tykkää
Reactions: Kartsu_
No ei mulla ainakaan ole varaa käydä parturissa. Olen opiskeleva yh ja rahat on todella tiukalla. Leikkaan itse hiuksiani säännöllisesti eikä ne mitenkään huonosti ole leikattu. Eikä tarkoita sitä ettenkö huolehtisi ulkonäöstä.

Mä kayn kampaajalla vajaan kahden kuukauden välein tai harvemmin, jos edellisellä kerralla on kynitty liikaa. Yleensä pesu ja leikkaus riittää, värin laitan itse kotona, kun siltä tuntuu.

Miesten eli kahden pojan ja miehen hiukset meillä pulitaan kotona koneella. Pojilla hiukset kasvaa niin nopeasti, että saa olla usein ajelemassa ja parturiin vieminen on hankalaa, kun tilaa ajan, niin ei saa noita liikkeelle ja kun saisi liikkeelle, niin ei ole parturiaikaa. Ja aika kallistakin se on.

1-2 kertaa vuodessa oon käyny pätkäseen. Talon isäntä leikkaa itse (minä leikkasin aiemmin) ja tytön tukkaa ei tarvikkaan vielä leikata ku vain otsatukkaa ja se leikataan itse.

Yhteistyössä