Parturi-kampaajien palkasta

Siis tilanne tämä;olen menossa oppisopimuksella töihin kampaajaksi. Mutta mitä voisin pyytää palkkaa. Kokemusta on ennestäänkin alasta. Enää n.vuosi käymättä. Olisko jollakin kokemusta asiasta? Kenties lähiaikoina suorittanut oppisopimuksella kampaajan ammatin?? Olisin kiitollinen... =)

oppisopimuskeskus kyllä tietää palkat!soitteleppa sinne.ite oon myös valmistunu parturi-kampaajaksi oppisopimuksella,muistaakseni 3.vuoden palkka on jotain alle 1000e.riippuu kyllä paikkakunnasta,isoissa kaupungeissa voi olla enemmän.mutta oppisopimuskeskus kyllä tietää,ainakin mulle oppisopimuskeskus määräs sen palkan.koulu päiviltä saa matkakorvauklsen ja päivärahan,muistaakseni 11e/päivä.siitä on kylläkin jo yli 4 vuotta et on varmaan tullu korotuksia...

Kiitos teille jotka valaisitte vähän tätä asiaa. En ole vielä uskaltautunut mennä töitä kysymään yhdestä paikasta johon olen jo aikoja sitten soittanu..Pelottaa viedä pieni poikamme hoitoon ja lauantainakin pitäisi olla töissä enkä tiedä saako päivähoitoa myös lauantaiksi. Pojun isä on joskus myös lauantainakin töissä.

Yhteistyössä