Parturi-kampaajia paikalla!?

Haluisin tietää vähän palkkatietoja. Millanen on palkka jos on töissä jossain muussa kampaamossa
ja kuinka suuriin tuloihin pääsee jos on oma liike. ajatellaan että kampaamo olisi auki sen 8h ja lähes koko ajalle olisi asiakkaita. Pystyykö tuolla alalla edes tienaamaan?

Kiitti jos osaatte auttaa :)
 
*
Riippuu tietysti paikkakunnasta. Alkupalkka reilut 7e. Muutaman vuoden kokemusta, niin 9e päälle tunnilta. Ei rikastumaan pääse. Ja yrittäjyydestä.. Ei silläkään rikastumaan pääse. Ja tosielämässä kampaamoissa ei ole kokoaikaa asiakkaita. Työharjoittelussa olen ollut monessa eri paikassa, ja melkeinpä kaikissa on ollut puolet päivästä tosi hiljaista. Välillä joku käynyt hiukset leikkauttamassa..
 
Vekki
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Haluisin tietää vähän palkkatietoja. Millanen on palkka jos on töissä jossain muussa kampaamossa
ja kuinka suuriin tuloihin pääsee jos on oma liike. ajatellaan että kampaamo olisi auki sen 8h ja lähes koko ajalle olisi asiakkaita. Pystyykö tuolla alalla edes tienaamaan?

Kiitti jos osaatte auttaa :)
Ei todellakaan pääse rikastumaan! Mulla ollu oma yritys pienellä paikkakunnalla 12v ja töitä sai tehdä niin paljon kun jaksoi ja verottaja vei aika ison osan tuloista. Nyt tilavuokralaisena ja omistaja vie 30% tuloista+ verottaja alv osuuden + ennako lisäksi mm. yel-maksut+aineostot+muut menot= pieni palkka käteen :(
Mutta mä en tee tätä työtä pelkästään rahan toivossa vaan tykkään hirveesti tästä työstä! Ja tosiaan, aina ei ole asiakkaita koko päivälle vaan joutuu tekemään rästihommia kuten siivoamaan paikkoja ja huoltamaan työvälineitä yms. ei niin kivoja töitä.
 
tätä mä vähän arvelinkin että ei siinä kyllä kauheesti jää käteen. Ite harkitsen jos lukis itsensä parturi-kampaajaksi, mutta kun mulla on pari lähes samalla viivalla olevaa ammattia, niin kyllä tuo raha silloin on yks puoli joka antaa plussaa.
Yritin katselle tessiäkin ja jos oikein ymmärsin niin ei tosiaan kummoiset palkat ole.
 

Yhteistyössä