Parturi-kampaajat ja muutkin paljon hiustenhoitotuotteita kokeilleet, kertokaapa mielipiteenne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitoainehirmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kampaamoasiakas:
Testaa ihmeessä! Ala kehittyy koko ajan. Voidaanhan hilseitäkin hoitaa ja saada jopa pois ja saada jatkohoidolla ihmeitä aikaan. Suositteletko siihenkin pelkästään Nizoralia. Älä niele purematta,mutta kokeile ihmeessä ja ole avoin uudelle kehitykselle.

Tämä oli varmaan minulle tarkotettu, vaikka et lainausta osannutkaan käyttää. Joo, tiedän että hilseen ja muiden päänahan ongelmien hoito on kehittynyt huimasti. Mutta se hius ON kuollutta ainetta, jota voidaan hoitaa ULKOPUOLELTA. Ja sisäpuolelta toki hyvää hintaa vastaan..:D Siis ainakin mielikuvissa..

Laatu maksaa ja laadukkaat tuotteetkin löytyvät vain laatukampaamoista ja hoitoloista. Meidän asiakkaat ovat ainakin niin laatutietoisia,että heitä ei voi huijata "huuhaalla". Emmekä haluakaan tarjota heille kuin parasta laatua niin paljon me heistä välitämme:) Hinnalla kilpaileminen on alaamme alentavaa ja tiedät sen varmaan itsekin. Hintoja ei kannata polkea. Ja muista antaa asiakkaalle myös kuitti sillä emme kannata pimeää työtä! Ja osasin lainata tekstiäsi,kiukuttaako sekin ;)

Muakin ärsyttää kun alaamme vaivaa vieläkin tuo kateus ja hintojen polkeminen. Varmasti laatutuotteita on ja ala kehittyy koko ajan. Tarjotaan vaan laatua ja muistetaan antaa kuitti sekin on laadun tae. Asiakkaamme ansaitsevat vaan parasta laatua ja parasta palvelua olkoon sarja se millä on saanut huipputuloksensa aikaan.

Ostakaa vaan kampaamoista niin saatte laatua ja oikeat neuvot. Useimmista kampaamoista voi käydä ostamassa tuotteita ja saada ammattitaitoista palvelua vaikka ei olisikaan varannut aikaa. Se kannattaa,koska itse on monesti vaikea tietää uutuuksista ja tuotteen käytöstä ;)

Hmm, pitänee tosiaan marssia liikkeeseen vaan ja kysyä. Harmi kun se kampaaja, jolla olen nyt käynyt, on sen verran kaukana ettei viitsi asiasta tehden lähteä, mutta eiköhän nuo muutkin tiedä :).

Mutta tietääkö tuosta Syossista kukaan?

Yhteistyössä