Pärnu vs. etelän lomakohteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A.p.

Vieras
Voisko kesäinen Pärnu tai joku muu kohde Virossa ajaa etelän loman asian? Mä haluun johonki rantalomalle mutta en vois kuvitellakaan lentämistä 2 ja 3-vuotiaiden kanssa :D

[QUOTE="Mamma italiana";23048862]en osaa vastata kysymykseesi mutta haluaisin sanoa ettà lapsien kanssa voi lentààkin![/QUOTE]
Riippuu lapsista. Oli ikimuistoinen lento kerran Kanarialta Suomeen. 3-vuotias aloitti huudon jo ennen koneeseen astumista. Nukahti välillä. Kun hän heräsi, olimme juuri saaneet ruuan, ja huuto alkoi taas välittömästi. Lapsi jaksoi itkeä vielä Helsinki-Vantaalla, kun odotimme matkalaukkuja hihnalta. Kiva matka oli varmasti muillakin matkustajilla :) Olenkin tämän jälkeen aina muistanut nauttia, kun olen matkustanut ilman lapsia ja muiden lapset ovat itkeneet. Kyllä on paljon helpompi matkustaa ilman pikkulapsia.

Kun meille syntyi lapsi, "aloteltiin" perheenä matkustelu juurikin Pärnussa. Mä en myöskään halunnu lähteä lentämään ja koko viikko rantalomalla tuntui liian pitkältä.
Pärnu on edullinen vaihtoehto, laivaan oma auto, johon voi kaikki tarvittavan pakata, ei tarvitse raahata laukkuja minnekään, niin helppoa. Tallinnasta menee suora moottoritie Pärnuun asti ja jos valitsette rannan läheisyydessä olevan hotellin ja ilmat osuvat kohdalleen, niin avot! Me oltiin viisi päivää kylpylähotellissa. Kiva ja edullinen, sekä ennen kaikkea vaivaton lasten kanssa. Suosittelen.

Yhteistyössä