Pärjäisitkö 800 eurolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen lähdössä mieheni kanssa viikoksi ulkomaille lomalle. Lomaan kuuluu täysi ylläpito et ruokaan ei juuri mene rahaa. Riittäisikö 800 euroa mukaan vai pitääkö varata enempi?

Jos syöt joka päivä hotellilla. Kuinkahan vaihtelevaa ruoka näissä on? Aiotko ostaa tuliaisia tai itsellesi mitään? Käyttekö retkillä? Vuokraatteko esim. autoa? Ajatteko taksilla? Istutteko baareissa? Nämä kaikki vaikuttaa.

Olen lähdössä mieheni kanssa viikoksi ulkomaille lomalle. Lomaan kuuluu täysi ylläpito et ruokaan ei juuri mene rahaa. Riittäisikö 800 euroa mukaan vai pitääkö varata enempi?

Pärjäisin. Mutta tietysti se vaikuttaa, mitä lomalla tekee ja mikä paikka on kyseessä - jossain voi ravintolasyöminen ja illanistuminen maksaa vain pari kymppiä, kun toisessa paikassa se maksaa melkein satasen.

Kysymyksestä ymmärsin kuitenkin, että rahaa on olemassa enemmänkin. Joten ota mukaan kortti, jolla voit tarvittaessa nostaa lisää rahaa. Silloinhan ei ole mitään väliä, riittääkö se matkaan budjetoitu 800 euroa. Sitten taas, jos tuo on tavoitasumma, niin sitten vaan päätätte pärjätä sillä, ja kyllähän sillä pärjääkin.

riittää tai riippuu kohteesta minne menossa? mut mut ite usein jättäis hotelli ruuan syömättä ku paikallisiissa on lepposampi tunnelma heh aikoinaan kun kiivettiin ednalle niin se meni yli budjetin mitä suunnitellu kannattaa funaa sillain et sulla ja miehellä on once a lifetime rahaa jos tulee joku yyber juttu ja mahollisuus mut se haukkaa hiukan enempi massii :) mut tutustukaa paikalliseen sen seurassa yleensä hinnatkin on eri riippuu maasta mut kaukomailla toimii.

Me oltiin miehen kanssa Espanjassa ja meillä tais olla käteistä yhteensä joku 700-800€ ja käytiin joka päivä ulkona syömässä viikon ajan. Ostettiin aamupalat ja muut läheisestä kaupasta ja illallisella vaan käytiin ja hyvin riitti! Lähinnä rahaa meni takseihin kun käytiin rannoilla :)