E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Voi hyvänen aika! Sehän on onnessaan että vihdoin pääsee päiväkotiin! Ainaki meillä on kaikki tykänneet, ja kaikki muutki meidän hoitopaikassa. En oo kuullu lapsesta joka ei tykkäis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Pärjää, pärjää!! Tosin jotkut 3v on jo liian isoja aloittamaan pk:n , kun on tottunut vain olemaan äidin kanssa kotona.. Tosi moni aloittaa päiväkotiuransa heti kun vanhempainvapaa loppuu, eli 9kk vanhana. Itse olen päiväkodissa töissä pienten lasten osastolla ja meillä on 9kk-2v lapsia siellä ja aivan mainiosti pärjäävät, monesti jopa paremmin kuin 3-4vuotiaat.
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Voi hyvänen aika! Sehän on onnessaan että vihdoin pääsee päiväkotiin! Ainaki meillä on kaikki tykänneet, ja kaikki muutki meidän hoitopaikassa. En oo kuullu lapsesta joka ei tykkäis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Voi hyvänen aika! Sehän on onnessaan että vihdoin pääsee päiväkotiin! Ainaki meillä on kaikki tykänneet, ja kaikki muutki meidän hoitopaikassa. En oo kuullu lapsesta joka ei tykkäis.![]()
No nyt kuulet: meidän kumpikaan lapsi ei oo koskaan viihtyny päiväkodissa ja valitsevat aina mieluummin kotona olemisen jos vaan mahdollista, ja kiljuvat riemusta kun tulee pidempi lomanpätkä eikä tarvi päiväkotiin. Lapset 3 ja 5.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Voi hyvänen aika! Sehän on onnessaan että vihdoin pääsee päiväkotiin! Ainaki meillä on kaikki tykänneet, ja kaikki muutki meidän hoitopaikassa. En oo kuullu lapsesta joka ei tykkäis.![]()
No nyt kuulet: meidän kumpikaan lapsi ei oo koskaan viihtyny päiväkodissa ja valitsevat aina mieluummin kotona olemisen jos vaan mahdollista, ja kiljuvat riemusta kun tulee pidempi lomanpätkä eikä tarvi päiväkotiin. Lapset 3 ja 5.
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:No meillä on onneks aika pieni pväkoti; siellä on tosi mukavaa lasten mielestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Pärjää, pärjää!! Tosin jotkut 3v on jo liian isoja aloittamaan pk:n , kun on tottunut vain olemaan äidin kanssa kotona.. Tosi moni aloittaa päiväkotiuransa heti kun vanhempainvapaa loppuu, eli 9kk vanhana. Itse olen päiväkodissa töissä pienten lasten osastolla ja meillä on 9kk-2v lapsia siellä ja aivan mainiosti pärjäävät, monesti jopa paremmin kuin 3-4vuotiaat.
Puhuu äiti joka on laittanu lapsen hoitoon ihan pienenä eikä mikään hoitaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja omena:Ei päiväkoti ole mikään mahtipaikka minkään ikäiselle lapselle nykyään, kun ei ole edes mahdollista tarjota niin paljoa niitä toimintahetkiä kuin ennen. Ite siis olen päiväkodissa töissä ja olin kotona lasten kanssa siihen asti, että esikoinen meni eskariin. Parhaamme me siellä tehdään, mutta välillä on niin säilömisfiilis että ahdistaa. Sori purkaus!