Parisuhteesta gallup

  • Viestiketjun aloittaja Vierailija-
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija-
Kauanko olette olleet yhdessä, harrastatteko seksiä kuinka usein, minkä ikäisiä olette?

Me ollaan oltu 9 v yhdessä, seksiä harrastetaan 1-2 krt vk, mies on 41 ja minä 27. Tuli tuosta seksin harrastamisesta mieleen ku kaveri tokas että miten te niin usein harrastatte vieläkin kun noin kauan olette yhdessä olleet, sanoin että meillä se pelaa :D
 
"mie"
Yhdessä on oltu 15 vuotta, kolme yhteistä lasta
Minä olen 38, mies 41
Seksiä 1-3 kertaa viikossa, kohta taas toivottavasti useammin, kun imetys (yöheräämisineen) loppuu ;-)
 
"Tette"
Yhdessä 14 vuotta
Minä 41, mies 42
Seksiä kerran kahdessa tai kolmessa viikossa, joskus saattaa tulla jopa kuukauden väli. On vaan halut jotenkin minulta hukassa :-(
 
Yhdessä himpun verran vajaa 3v.
seksiä n. kerran viikkoon, toisinaan kerran 2 viikossa.
minä 20v. puoliso saman verran.

Ollaankoha me nyt jotenki poikkeavia sitten :O
Eiköhän (ja toivottavasti) jokainen pariskunta ole ihan omalla laillaan jotenkin poikkeavia.
Tällaisista gallupeista saa ehkä osviitaa normeihin, mutta niinkuin aina tilastojen kanssa : ne eivät kerro yksittäisestä tarinasta mitään.
:)
 
me ollaan
Yhdessä himpun verran vajaa 3v.
seksiä n. kerran viikkoon, toisinaan kerran 2 viikossa.
minä 20v. puoliso saman verran.

Ollaankoha me nyt jotenki poikkeavia sitten :O
Ette ole. Jokainen parisuhde on omanlainen ja ainakin meillä seksin määrään vaikuttaa yöheräämiset, raskaudet jne. Sitten kun on ns normitilanne, niin se 2 kertaa viikossa on keskiverto. Raskausaikana 2 kertaa kuussa oli jo saavutus:)
 
etjh
Eiköhän (ja toivottavasti) jokainen pariskunta ole ihan omalla laillaan jotenkin poikkeavia.
Tällaisista gallupeista saa ehkä osviitaa normeihin, mutta niinkuin aina tilastojen kanssa : ne eivät kerro yksittäisestä tarinasta mitään.
:)
Tällaiseen gallupiin vastaavat etupäässä ne, jotka kokevat oman vastauksensa olevan "parempia". Eli nämä eivät anna yhtään mitään osviittaa todellisesta tilanteesta. Suurin osa tämän palstan gallupeista on niitä, joihin vastaavat enimmäkseen ne, joille se vastaus on jollain tapaa edullinen.
 
Yhessä ollaan oltu vähän yli seitsemän vuotta, seksiä vähintään pari kertaa viikko,välillä taas useeman kerran päivässä useempana päivänä elikkäs aika vaihtelevasti.:D
Mie oon 34 ja mies 39.
 
"vieras"
meillä riippuu ihan mun työvuoroista, kolmivuorotyössä kun ei välttämättä paljon jää kahdenkeskistä aikaa siinä vaiheessa kun talossa on lapsia ikähaarukalla 4-14v :D aina on joku lapsi hereillä tai minä töissä kun lapset nukkuvat
 
Tällaiseen gallupiin vastaavat etupäässä ne, jotka kokevat oman vastauksensa olevan "parempia". Eli nämä eivät anna yhtään mitään osviittaa todellisesta tilanteesta. Suurin osa tämän palstan gallupeista on niitä, joihin vastaavat enimmäkseen ne, joille se vastaus on jollain tapaa edullinen.
Tuo varmasti osin totta.
Toisaalta gallupit harvoin tarpeeksi "syviä" antaakseen todellista kuvaa oikein mistään.
Niinkuin moni jo sanonutkin niin vaikak tähän rakastelufrekvenssiin esim loppuraskaus, äsken tapahtunut synnytys, hankala vauva tms voivat "vääristää" tilastoa aika lailla.
 
Tuulipuku Akka
Kauanko olette olleet yhdessä, harrastatteko seksiä kuinka usein, minkä ikäisiä olette?

Me ollaan oltu 9 v yhdessä, seksiä harrastetaan 1-2 krt vk, mies on 41 ja minä 27. Tuli tuosta seksin harrastamisesta mieleen ku kaveri tokas että miten te niin usein harrastatte vieläkin kun noin kauan olette yhdessä olleet, sanoin että meillä se pelaa :D
Miten 1-2 kertaa viikossa voi olla usein?
 
bud
Vaihtelee tosi paljon. Kuopuksen synnyttyä oli vuoden seksitön kausi. Siitä se pikkuhiljaa virkistyi. Nyt kun kuopus on 2v, meillä on jo pidempään ollut niin, että 1-3 kertaa viikossa tai sama luku kuussa..mutta noita kuivia kausia ei ole enää tullut. Yhdessä ollaan oltu 8v. Itse olen 25v, mies 28v.
 

Yhteistyössä