parisuhteessa,mut jokin puuttuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteet heittelehtii...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteet heittelehtii...

Vieras
olen pari kuukautta seurustellut miehen kansssa,jonka kanssa viihdyn erittäin hyvin.olen sen luona välillä ollutkin useita päiviä.Hän on suorastaan ihan hullaantunut minuun ihan ensimetreillä.
Mutta mulla itellä niin tunteet heittelehtii.Tykkään hänestä erittäin paljon,viihdyn hänen kans,mutta itse en oma alotteisesti koskaan pussaile häntä,enkä tunne seksuaalista vetoa häneen.Joka minusta on erittäin tärkeätä.intohimo puuttuu häntä kohtaan.
Viiniä maistellessa joskus tunteet nousevat enemmän pintaan,mut sit taas ei.
Aikaisemmissa suhteissa olen kyllä pussaillut ja tuntenut vetoa toista kohtaan.
ja yleensähän suhteen alussa toi sekstailu on tosi kiihkeää,tai ns.kokoajan tapahtuvaa..mut meillä ei. Hän kyllä haluaisi,mut itestä en tiedä.
mies on kyllä muuten niin kultanen,leipoo,tekee ruuat,ja passaa minua kaikin tavoin ja huolehtii että mulla on hyvä olla..mutta riittääkö se?
olen aina ollut sitä mieltä että se jokin pitää kolahtaa heti ensimetreillä,nyt ei ole semmoista tullut vaikka ollaan pari kk oltukkin yhessä.

Olen alkanut miettiin et onko tää mulle joku ns.laastarisuhde,että pääsen eroon yhdestä miehestä,jossa olen roikkunut jo kohta 3 vuotta,ja odotellut kuin kuuta nousevaa että saisin hänet itelleni...ollaan tapailtu säännöllisen epäsäännöllisesti 3 vuoden ajan.

mitä mieltä ootte?

Irrottaudu tuosta suhteesta mieluummin nyt kuin myöhemmin. Anna miehelle mahdollisuus löytää joku joka haluaa oikeasti olla hänen kanssaan. Nyt mies antaa kaikkensa sinulle, muttet pysty antamaan vastaavaa hänelle. Pikkuhiljaa katkeroitat miehen ja särjet hänen sydämensä, ehkä myös luottamuksen naisiin.

Ei kannata ruveta suhteeseen, jossa ei voi olla täysillä mukana. Pelkkä kiva passaus ei oikein riitä syyksi tuossa suhteessa pysymiseen.

Aikaisempien vastaajien kanssa samaa mieltä, älä pidennä suhdetta jos selvästi tunnet vetovoiman puutteen. Sen kyllä tuntee kun toinen on miellyttävä ja seksualisestikin vetovoimainen. Väkisin vääntämisestä tulee vaan harmaita hiuksia. Suhteenne on selvästi osaltasi pelkkää ystävyyttä.

kaikki suhteet ovat ystävyyttä , silloin kun suhde on parhaimmillaan.

Ihmisen oikkuilu on erikoista, jos toinen on vaikeasti saavutettavissa, niin hän on haluttava. Mutta , jos hän on läsnä ja tuntuu siltä, että jopa liian helposti, niin sitten metsästysvietti katoaakin ja suhteesta menee jännitys. Kuka sitä nyt itsestäänselvyyden haluaisi?

Alkuperäinen kirjoittaja ensihuuman jälkeen;11404147:
kaikki suhteet ovat ystävyyttä , silloin kun suhde on parhaimmillaan.

Ihmisen oikkuilu on erikoista, jos toinen on vaikeasti saavutettavissa, niin hän on haluttava. Mutta , jos hän on läsnä ja tuntuu siltä, että jopa liian helposti, niin sitten metsästysvietti katoaakin ja suhteesta menee jännitys. Kuka sitä nyt itsestäänselvyyden haluaisi?

Sittenhän voisi aina paneskella kavereidensa kanssa jos kerta näin on. Mutta jos ei seksuaalisesti kiinnosta niin silloin se toinen on vainja ainoastaan kaveri ei puoliso.

Yhteistyössä