Parisuhteen kriisistä selvinneet

  • Viestiketjun aloittaja Persilja
  • Ensimmäinen viesti
Persilja
Meillä alkoi nyt miehen kanssa (minun aloitteesta) parisuhteen ongelmien selvittely "julkisesti".
Ottaisin ihan mielelläni vertaistukea vastaan teiltä äideiltä jotka olette selviytyneet kriisistä ja jotka olette joutuneet henkisen väkivallan uhreikisi omassa parisuhteessanne ja miten olette siitä selvinneet?
 
äippänen
Vaikeahan tuohon on kantaa ottaa tarkempaan asiasta tietämättä.
Mieleen tuli kyllä, että juu, selvinnyt olen, eroamalla!
Ei taida olla ihan hakemasi vaihtoehto..
Selvitähän siitä ei voi jos ei henkinenväkivalta lopu, se taitaa olla vissi juttu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 10:26 Persilja kirjoitti:
Meillä alkoi nyt miehen kanssa (minun aloitteesta) parisuhteen ongelmien selvittely "julkisesti".
Ottaisin ihan mielelläni vertaistukea vastaan teiltä äideiltä jotka olette selviytyneet kriisistä ja jotka olette joutuneet henkisen väkivallan uhreikisi omassa parisuhteessanne ja miten olette siitä selvinneet?
Minkälaista henkistä väkivaltaa olet joutunut/joudut kokemaan? Olen joskus miettinyt että onko meillä sitä kun tunnen itseni aliarvostetuksi, alistetuksi, tarkalleen en oikein edes osaa fiiliksiäni kuvailla. Minusta tuntuu että elämä olisi kaikinpuolin valoisampaa ja "motivoivampaa" jos eläisin sitä ilman miestäni. Jaksaisin arkea paremmin yksin lasten kanssa.

 
Persilja
Mama78 Hei! En voi yh-viestiä laittaa. Pystyisitkö antamaan s-postisi osoitteen tässä?

Meillä henkinen väkivalta on yleensä riitojen yhteydessä nimittelyä ja haukkumista lasten kuullen...
 

Yhteistyössä