Parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesä-ukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta, huomenta!

Tänään mie heräsin parin tunnin yöunien jälkeen saattamaan aviomieheni lentokentälle. Jäin sinne hänen seurakseen, kunnes tuli aika mennä turvatarkastukseen. Siellä myö luimme kahvilan nurkassa palstan edesottamuksia yhdessä kaulaillen ja pusutellen. Muistutan häntä asioista ja huolehdin hänen puolestaan joistain asioista. =)

Pidän hyvänä, viime yökin meni läheisissä tunnelmissa 70 cm kapealla laverilla. Hoidan meidän perhettä hyvin. Huolehin myös itestäni. Min Elessar, jolle yritän olla mahdollisimman hyvä puoliso elämämme loppuun asti.

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
Ne pienet mutta sitäkin tärkeämmät teot ja sanat. Huomaavaisuus toista kohtaan, pienet sipaisut ja hyväilyt ohimennessä, suukotukset... Tilan antaminen varsinkin silloin, kun näen toisen olevan todella väsynyt ja voimaton.

Mun mielestä toisen kuunteleminen on parisuhteessa todella tärkeää. Ja kunnon keskustelutaidot. Niitä pitää kehittää jatkuvasti. :).

Alkuperäinen kirjoittaja Kesä-ukko;26535601:
Oletteko panostaneet suhteeseen tai suhteen paranemiseen itse?

Kuka mitenkin ottaa panosuksen: hoidan kodin,ruuat,laskut---ja suhteessa on vain yksipuolista uskollisuutta!Se tässä kaihertaa eniten,ja mun pitäs vaan ymmärtää ja koittaa antaa asian olla =/

Kuka mitenkin ottaa panosuksen: hoidan kodin,ruuat,laskut---ja suhteessa on vain yksipuolista uskollisuutta!Se tässä kaihertaa eniten,ja mun pitäs vaan ymmärtää ja koittaa antaa asian olla =/

No ei todellakaan pidä, nainen!..siis ymmärtää ja antaa asian olla... Mikäli suhteessasi vain sinä teet työt ihan arjen kantamisesta ja parisuhteen ylläpitämisestä, niin ei se silloin mikään parisuhde ole - ja vallankin jos uskollisuuskin on kortilla. Kuules nyt - kehiin itsesi rakastamista ja itsesi kuuntelemista; mitä sinä haluat, onko tämä elosi nyt juuri sitä minkä vuoksi olet valmis töitä tekemään, saamaan suhteesi raiteilleen vai olisiko todellakin aika irrottautua ja aloittaa elämä alusta. Vaikka kuinka ens alkuun kipeää tekisi..? Vaikka kipeää tuo taitaa nytkin jo tehdä, liiaksikin :hug:....

Viimeksi muokattu:
Jakamalla arjen, rakastelemalla, pienillä kosketuksilla, halauksilla ja pusuilla.
Hyvällä ruualla, kysymällä mitä toinen haluaa syödä.

Ostamalla välillä pieniä herkkuja, mistä toinen tykkää.
Kuuntelemalla ja puhumalla.
Kertomalla miten tärkeä hän on.
Hieromalla ja silitellen.

Meillä molemmat tekee näin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Sellaista pientä arjessa huomioimista pääasiassa, näin 11 v jälkeen ja pian kolmen lapsen vanhempina.

Keitän hänelle kahvit kun hän herää (herää yleensä mun jälkeeni).
Ostan kaupasta hänen lempijogurttiaan, ja piilotan sen jääkaapin perälle etteivät lapset syö sitä.
Pesen hänen työpaitansa kun löydän ne eteisestä muovikassissa, koska tiedän hänen tarvitsevan niitä pian, ja ilahtuvan kun ne on jo pesty, vaikka hän on unohtanut viedä ne pesukoneeseen tai sanoa niistä mitään.
Pusuja, halauksia, sen sellaista on toki myös. Ja kaikella rakkaudella tapahtuvaa kettuilua, se (tilannekomiikka ja vitsailu) on ehkä eniten se meidän juttumme :) - romanttiset puheet ja kynttiläillalliset kuunvalossa ei oikein ole meidän juttu.

Toimii puolin ja toisin. Aika usein ehkä enemmän toisinpuolin...ts. mies on se, joka huomioi minua enemmän kuin minä häntä. Minäkin yritän, mutten aina muista, jaksa tai tajua.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Huomenta, huomenta!

Tänään mie heräsin parin tunnin yöunien jälkeen saattamaan aviomieheni lentokentälle. Jäin sinne hänen seurakseen, kunnes tuli aika mennä turvatarkastukseen. Siellä myö luimme kahvilan nurkassa palstan edesottamuksia yhdessä kaulaillen ja pusutellen. Muistutan häntä asioista ja huolehdin hänen puolestaan joistain asioista. =)

Pidän hyvänä, viime yökin meni läheisissä tunnelmissa 70 cm kapealla laverilla. Hoidan meidän perhettä hyvin. Huolehin myös itestäni. Min Elessar, jolle yritän olla mahdollisimman hyvä puoliso elämämme loppuun asti.

No niin..teillä onkin niin tuore rakkaus ettei tuota lasketa :)

Yhteistyössä