Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just nyt en sitten niin millään tavalla. Koska en välitä enkä varsinkaan rakasta.
Just nyt en sitten niin millään tavalla. Koska en välitä enkä varsinkaan rakasta.
Riittääkö yli 10 vuoden yksisuuntainen panostaminen? Saako sitten luovuttaa jos ei takaisin koe mitään saavansa?Alkuperäinen kirjoittaja Kesä-ukko;26535601:Oletteko panostaneet suhteeseen tai suhteen paranemiseen itse?
Alkuperäinen kirjoittaja Kesä-ukko;26535601:Oletteko panostaneet suhteeseen tai suhteen paranemiseen itse?
Kuka mitenkin ottaa panosuksen: hoidan kodin,ruuat,laskut---ja suhteessa on vain yksipuolista uskollisuutta!Se tässä kaihertaa eniten,ja mun pitäs vaan ymmärtää ja koittaa antaa asian olla =/
Huomenta, huomenta!
Tänään mie heräsin parin tunnin yöunien jälkeen saattamaan aviomieheni lentokentälle. Jäin sinne hänen seurakseen, kunnes tuli aika mennä turvatarkastukseen. Siellä myö luimme kahvilan nurkassa palstan edesottamuksia yhdessä kaulaillen ja pusutellen. Muistutan häntä asioista ja huolehdin hänen puolestaan joistain asioista. =)
Pidän hyvänä, viime yökin meni läheisissä tunnelmissa 70 cm kapealla laverilla. Hoidan meidän perhettä hyvin. Huolehin myös itestäni. Min Elessar, jolle yritän olla mahdollisimman hyvä puoliso elämämme loppuun asti.
Alkuperäinen kirjoittaja täti;26535581:minäkään en koska mieskään ei . miks tekisin sitä ykspuolisesti. en jaksa.