parisuhde ongelma ukon kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä teen tuon ukon kans kun ollaan jo erottu 2kk sitten ja vieläkin tapailaan joka toinen päivä mut soitellaan joka ilta toisillemme.
Oltiin yhdessä jotain 4kk oltiin tosi rakastuneita,mut ukko alkoi mustasukkaiseksi eron jälkeen&mun kuulus totella sitä joka asiassa se on hirveän jääräpää.
Aina kun nähään jutellaan asioista ja lähennellään toisiamme jne..
Mitäs tuo ukko oikein meinaa??
Se ei halua alkaa enää seukkaan mun kans,mut rakastan sitä hirveesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä teen tuon ukon kans kun ollaan jo erottu 2kk sitten ja vieläkin tapailaan joka toinen päivä mut soitellaan joka ilta toisillemme.
Oltiin yhdessä jotain 4kk oltiin tosi rakastuneita,mut ukko alkoi mustasukkaiseksi eron jälkeen&mun kuulus totella sitä joka asiassa se on hirveän jääräpää.
Aina kun nähään jutellaan asioista ja lähennellään toisiamme jne..
Mitäs tuo ukko oikein meinaa??
Se ei halua alkaa enää seukkaan mun kans,mut rakastan sitä hirveesti.

Se rakastaa sua vieläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
joko se haluaa yrittää vielä sun kanssa tai sitten on vaan sitä yhtä vailla whistle

Se vaikuttaa vieläkin rakastuneelta&ei se pakota mihinkään semmoiseen tai hauku jne..
Se on hirveä pirttihirmu ja yrittää saada mut totteleen sitä,mut en ikinä tottele&siitähän se aina suuttuu mulle..
Riidat ratkaistaan sopimalla tai se....sen jälkeen se on ihan normaali..
Pitäsköhän jättää se rauhaan kokonaan???

Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
4kk yhessä ja rakastaa???? just... ja ikää oli???

No tähän mäkin meinasin tarttua...Että neljän kuukauden "suhde" :o
rakkauden syntymiseen tarvitaan 4 _vuotta_ ihastua ja ehkä rakastuakkin nyt ehkä tossa ajassa voi, mutta rakstuminen on semmosta, se tulee ja menee. Oikean kanssa se kasvaa rakastamiseksi kun aikaa kuluu tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Olisko se seksiä vailla?
Mut mikä parisuhde ongelma, jos ei parisuhdetta enää ole?

Niin just! Aikoinaan kun itse erosin exä häiritsi mun elämää tosi kauan, vuosia!
Tein jo yhden lapsenkin välillä ja vain jatkui!
Lopulta ilmoitin avokilleen että annahan munaa niin saan olla rauhassa, siihen loppui! Ja ihan vielä "fiksu"mies!
Joskus tosi sitkeetä päästä irti, liekö "omastaan" mustasukkainen, ei saisi olla vieraiden kanssa vaikka itsellä jo oma uusi!
No elelen edelleen kuitenkin yksin ja aikaa jo reilut 17 vuotta!

Yhteistyössä