V
vierailija sjsks
Vieras
Ollaan oltu jo pitkään yhdessä mieheni kanssa ja on lapsikin. Lapsemme ei ole helpoimmasta päästä, mutta ei vaikeinkaan tapaus. Sanoisin, että meillä ei ole ollut kunnollista tukiverkkoa ja ollaan miehen kanssa päästy yhdessä ulos ehkä max 2-4 krt vuodessa. Tämä on varmasti verottanut parisuhdettamme myös. koen joutuvani hoitamaan kaikki lastenhoidon järjestely asiat, päiväkotiasiat, neuvolat, lääkärit yms. Minä joudun aina tekemään ruuan. mies ehkä 4 krt vuodessa tekee ruokaa. Olen ainoa joka siivoaa meillä. Ainoa asia minkä mies tekee niin vie roskat ja ehkä kerran viikossa tiskit. molemmat ollaan töissä. Sitten mies jaksaa vielä kettuilla kun kaikki ei kotona tip top. Olen huomannut, että tästä syystä tunteeni ovat kylmenneet häntä kohtaan. Myös se sapettaa, kun miestä ei seksi kiinnosta samassa määrin kuin minua. Minä olen se joka aina teen aloitteen. Tähänkin olen kyllästynyt. Tuntuu, että on ihan petetty olo. En minä tällaisen miehen kanssa mennyt naimisiin. Surullisinta tässä on ehkä se, että kaiken tämän jälkeen huomaan koko ajan ihastuvani muihin miehiin. Mitään ei ole ikinä tapahtunut. Mutta kyllä minua itseäni pelottaa, että joku kerta kun olen niin täynnä miehen saamattomuutta että oma moraali vielä pettää tässä suhteessa. Olen vain toivonut, että kun lapsi kasvaa niin ehkä se suhdekin parantuisi samalla. ja olen yrittänyt keskustella kotitöiden jaosta yms. tuloksetta. En silti haluaisi erota. Tyhmäähän se varmasti on, mutta jollain tapaa kuitenkin rakastan miestäni.